Bedankt voor je reactie Ronny!
CustomContent had ik al geinstalleerd staan, maar nog niet gebruikt. Daar kan ik idd heel eenvoudig de pagina's mee beschermen en de content verbergen en weergeven naar gelang de aanmeld rechten. Ik zit dan nog steeds met m'n menu. Even uitwijden over dat menu. Ik gebruik de volgende menustructuur (children aangegeven onder)
[Home] [Forum] [Roster] [Personal] [Guild] [Login]
[Personal]
--[Mail]
--[Settings]
--[Character]
[Guild]
--[Bank]
--[Schedule]
--[Information]
Wat ik dan wil doen is dat wanneer de gebruiker niet aangemeld is, alleen [Home] [Forum] [Calender] [Login] komt te staan en wanneer de gebruiker aangemeldt is, [Login] veranderd in [Logoff].
FEU wordt aangeroepen met smarty tags en alle functies zitten op dat moment onder [Login], waaronder dus Settings en Log Off. Ik wil Settings naar [Personal]>[Settings] verkassen, maar als ik FEU via smarty oproep, dan komt het hele verhaal van 'change settings' en 'log off' er te staan. Hoe kan ik FEU change settings aanroepen zonder al de overbodige opties?
Ik kan het ook wel zelf doen door gewoon een tag aan te maken die de verschillende info uit de database trekt via FormBuilder, maar als het kan zonder zelf alles te hoeven doen zou dat ook fijn zijn. Wat bij mij al een nieuwe vraag oproept: via formbuilder een formulier maken is makkelijk, maar op welke manier kan ik 'm de db laten updaten? Is dat een speciale smarty-tag? Normaal gesproken als ik een webzijde maak, maak ik dit soort dingen allemaal zelf, maar om mezelf tijd en moeite te besparen, gebruik ik nu CMSMS, maar ook dat is nog even allemaal uitzoeken
Alvast bedankt, Orthim