problemen met de module manager (opgelost) Topic is solved
Moderator: velden
problemen met de module manager (opgelost)
wie o wie kan mij helpen als ik wat wil downloaden uit de module manager doet hij dat niet en krijg ik het volgende bericht
Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Instance of cms_filecache_driver already exists' in C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\CGExtensions\lib\class.cms_filecache_driver.php:18 Stack trace: #0 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\CGExtensions\CGExtensions.module.php(77): cms_filecache_driver->__construct(Array) #1 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\lib\classes\class.moduleloader.inc.php(83): CGExtensions->__construct() #2 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(1538): ModuleLoader->LoadModules(true) #3 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(1124): ModuleManager->_GetInstalledModules(true, true) #4 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(1181): ModuleManager->_DetermineUnfulfilledDependencies(Array) #5 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(316): ModuleManager->_DoRecursiveInstall('m1_', A in C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\CGExtensions\lib\class.cms_filecache_driver.php on line 18
wie heeft hier verstand van
freerk
Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Instance of cms_filecache_driver already exists' in C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\CGExtensions\lib\class.cms_filecache_driver.php:18 Stack trace: #0 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\CGExtensions\CGExtensions.module.php(77): cms_filecache_driver->__construct(Array) #1 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\lib\classes\class.moduleloader.inc.php(83): CGExtensions->__construct() #2 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(1538): ModuleLoader->LoadModules(true) #3 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(1124): ModuleManager->_GetInstalledModules(true, true) #4 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(1181): ModuleManager->_DetermineUnfulfilledDependencies(Array) #5 C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\ModuleManager\ModuleManager.module.php(316): ModuleManager->_DoRecursiveInstall('m1_', A in C:\domains\dorpsfeestureterp.nl\wwwroot\modules\CGExtensions\lib\class.cms_filecache_driver.php on line 18
wie heeft hier verstand van
freerk
Last edited by freerk on Mon Mar 07, 2011 6:11 pm, edited 1 time in total.
Re: problemen met de module manager
Lijkt me een CGExtensions probleem...
Welke versie gebruik je daarvan?
Ik kwam deze post tegen: http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... =8&t=49456
Welke versie gebruik je daarvan?
Ik kwam deze post tegen: http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... =8&t=49456
Dat is dus precies dezelfde versie als in het topic wat ik gevonden heb
Draait je site op php versie 5.2.12+ ??
Wat je dan zou kunnen proberen is om het tar.gz bestand van de laatste versie van CGExtensions hier te downloaden: http://dev.cmsmadesimple.org/project/fi ... ackage-357
Deze uitpakken en via FTP overzetten naar de modules/CGExtensions directory (of eerst FTP-en en dan pas uitpakken, net wat je gewend bent)
Daarna kun je via de admin Uitbreidingen » Modules bij CGExtensions op een link klikken om te upgraden (hoop ik)
Maak voor de zekerheid maar eerst even een backup van alle bestanden en je database

Draait je site op php versie 5.2.12+ ??
Wat je dan zou kunnen proberen is om het tar.gz bestand van de laatste versie van CGExtensions hier te downloaden: http://dev.cmsmadesimple.org/project/fi ... ackage-357
Deze uitpakken en via FTP overzetten naar de modules/CGExtensions directory (of eerst FTP-en en dan pas uitpakken, net wat je gewend bent)
Daarna kun je via de admin Uitbreidingen » Modules bij CGExtensions op een link klikken om te upgraden (hoop ik)
Maak voor de zekerheid maar eerst even een backup van alle bestanden en je database

heb de nieuwste versie 1.23.2 gedownload maar krijg nog steets het zelfde bericht als ik iets wil downloaden
Ik mocht even met Freerk meekijken en het lag echt aan de CGExtensions module. Het nogmaals uploaden/installeren van de laatste versie bracht de oplossing.
Re: problemen met de module manager (opgelost)
ik heb ook problemen met de modulemanager, wat ik ook aanklik, er veranderd niks. Ik krijg dus ook geen lijst te zien met beschikbare modules, in FF geeft ie geen fout, in IE8 geeft ie een fout.
Versie is een schone install van 1.9.4 "Faanui"
Code: Select all
Foutdetails webpagina
Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.2; Tablet PC 2.0; .NET4.0C)
Tijdstempel: Sun, 13 Mar 2011 15:35:35 UTC
Bericht: Object vereist
Regel: 55
Teken: 3
Code: 0
URI: /admin/themes/NCleanGrey/includes/standard.js
Is gefixed... De patch staat in de eerste sticky post onder ProductSupport....
Ronny
Ronny
kon de patch zo niet vinden, zag wel dat er een 1.9.4.1 was uitgekomen, heb deze gedownload aangezien de 12e die er nog niet op stond.
Nieuwe versie werkt echter goed. Thx.
Nieuwe versie werkt echter goed. Thx.
Klopt, ik had de patch verwijderd aangezien de patch in 1.9.4.1 zat 
Ronny

Ronny
Kon de advancedcontent niet downloaden via de modulemanager. gaf error, package corrupt?
Heb de XML handmatig gedownload en geïnstalleerd en dat ging wel goed.
Heb de XML handmatig gedownload en geïnstalleerd en dat ging wel goed.