Hej. Det var egentlig utrolig smart, jeg har også installeret WAMP og gjort det den vej rundt nu. Men kan man ikke gøre på samme måde med komplette temaer? Har nemlig fundet et flot tema, men kan ikke installere det på live versionen pga. php safe mode.webform wrote: Jeg laver altid en lokal installation af en site før jeg installerer på "live" serveren. Hertil bruger jeg MAMP (Macintosh, Apache, Mysql og PHP) som servermiljø - Hvis du er på Windows eller Linux kan du bruge enten WAMP eller LAMP.
Med en lokal installation i MAMP har jeg ingen problemer med Safe Mode, og kan derfor udfører en "normal" installation af moduler ved brug af f.eks. xml-filer.
Efter installation på min lokale udgaver, tager jeg mappen for det modul jeg har installeret, og uploader til live-serveren. Går herefter ind i "admin -> udvidelser -> moduler" og klikker Installer. Så er modulet installeret i live-udgaven uden problemer med Safe Mode.
Nogle moduler tilbyder dog også at du kan downloade en pakket fil af modulet, som du kan uploade via FTP, uden at bruge en lokal installation først. Søg under "Downloads -> Modules" på denne site for at finde det modul du skal bruge og om der findes en pakket fil du kan bruge i stedet for XML!
Jeg har installeret den på den lokale installation nu, så hvordan får jeg den på "live" versionen?