workshops voor CMSMS

Dit board zal verschillende aankondigingen weergeven. Het is een reply-only board!

Moderator: velden

iStevo

Re: workshops voor CMSMS

Post by iStevo »

kan er iemand eens een update sturen van hoeveel volk er gaat aanwezig zijn op deze workshop??
Art-art

Post by Art-art »

Ook ik ben er nu zeker bij:

* Naam:  Arthur
* Wat wil je leren?  Zo veel mogelijk. Ik heb CMSMS eigenlijk pas op één site echt gebruikt en rommel nog het meest met de upgrades en de benodigde mogelijkheden van je hostingprovider (php memory en phpSAFEMODE). Verder wil ik meer begrijpen van de opbouw van CMSMS.
* Wat kun je ons leren:  Ik ben bang dat dit niet veel is, als ik alle discussies volg op het forum moet ik bij veel zaken (nog steeds) afhaken.
* Waar kom je vandaan? (met het oog op de locatie):  Rotterdam (Ik ga met de auto vanuit Rotterdam Oost en wil wel mensen meenemen)
* Kun je in het weekend? (met voorkeur: zaterdag):  De datum staat al vast geloof ik...
Oscar Luijben
Forum Members
Forum Members

Post by Oscar Luijben »

Een vreemde eend in de bijt?

Is er ook ruimte om mijn iMac ergens op een tafeltje te plaatsen?
Ik heb jammer genoeg nog geen iBook om op schoot te nemen.

Verder nog een oer Hollandse vraag. Is er nog spraken van kosten en zo ja in welke orde van grote moeten we dan denken?
Last edited by Oscar Luijben on Mon Jan 19, 2009 10:28 am, edited 1 time in total.
Art-art

Post by Art-art »

Oscar Luijben wrote: Een vreemde eend in de bijt?
Is er ook ruimte om mijn iMac ergens op een tafeltje te plaatsen?
Geen zorgen, Ik Apple ook!
Arthur
Duketown

Post by Duketown »

Allen,

Meenemen van apparatuur kan altijd. Hou er rekening mee, dat hoe meer er meegenomen wordt, hoe meer tijd er voor de start nodig is om alles op orde te brengen. Dus als je het niet direct nodig hebt, hou het dan bij een kladblok en pen (lekker ouderwets :D).

In de algemene agenda is te lezen dat je zelf voor een lunch dient te zorgen.
Ofschoon ik me voor had genomen dat ik de koffie/thee zou betalen, is het aantal aanmeldingen boven mijn verwachting. Een vrijwillege bijdrage (koffie/thee kosten 50 cent) in die kosten is prettig.

Ofschoon de verwarming aanstaat, is het niet de warmste locatie op dit moment. Zorg dus dat je niet te zomers komt.

Tot zaterdag,

Duketown
Nalusan

Post by Nalusan »

Ik ben er bij!

Naam: Sander van den Hurk
Bedrijf: http://www.e-asy.nl

* wat wil je leren: Implementatie van eigen code-blokken (PHP), gebruikersrechten, esshop & cataloger
* wat kun je ons leren; Internet Marketing
* kun je in het weekend (met voorkeur: zaterdag) Ja
Arno

Post by Arno »

Mijn deelname voor de workshop was afhankelijk van de uitslag van Korenslag van afgelopen zaterdag. Het koor waar ik de website voor onderhou (en waar mijn vriendin in zingt) Pop-Up is door naar de live-finale van a.s. zaterdag. Dat betekent dat Bas (die met mij mee zou komen naar Rosmalen en ook in het koor zingt) de hele dag in Hilversum moet zijn. Ik zelf zit in het publiek en moet ook al vroeg op pad om op tijd in de studio te zijn waardoor ik helaas genoodzaakt ben om me af te melden voor de workshops. Voor zover ik begreep is Jules bereid mijn blok over vormgeving/usability voor z'n rekening te nemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit wel gaat lukken en het een zeer leerzame dag gaat worden.

Balen dat ik niet kan komen, maar aan de andere kant wel erg gaaf dat Pop-Up door is naar de finale.

Zo'n Korenslag-deelname is overigens erg goed voor je bezoekers. Zijn het normaal gesproken zo'n 200/250 unieke bezoekers per dag (is al erg veel); afgelopen zondag hadden we er 1156!!! ;D
Duketown

Post by Duketown »

Arno/Bas,

Goed zeg, zo met het koor naar de finale.
Mogelijk dat je/jullie nadat de rust weer een beetje is teruggekeerd aangeven hoe CMSMS zich houd met zo'n bezoekers aantal.

Arno, Bas jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, veel plezier en het koor natuurlijk veel succes,

Duketown
macha125
New Member
New Member

Post by macha125 »

Naam Rianne

Ik zou graag meer willen leren over modules o.a registratie module en pagina's met restricties
ff mepg aangestuurd via de module Play, Soap services, sharing module wanneer deze ontwikkeld wordt.

10 jaar front-end developer  en werkzaam als zelfstandig ondernemer en gekozen voor open source  CMS Make Simple omdat ik maatwerk projecten ontwikkel en door middel van de smartytags eennvoudig in de door mij geschreven sjablonen kan plaatsen.
Kennisgebieden: XHTML/CSS  flash video  grafisch vormgeven. PHP Ajax/javascript Usabilty, Seo, Sea, Live streaming.
gjr
Forum Members
Forum Members

Post by gjr »

Wij komen met 2 personen.

Naam: Ronald Meeuwissen & Gert-Jan Radstaake
Bedrijf: GJ-R Webdevelopment & Hosting VOF: www.gj-r.nl / www.simpelcms.nl
Plaats: Tilburg
Wat wil je leren: Eigen modules/componenten maken
Wat kun je leren: Templates aanpassen

Moeten helaas wel rond 13.45 weg i.v.m. andere verplichtingen.
Art-art

Post by Art-art »

Krijg het idee dat we steeds minder zorgen moeten hebben over de verwarming met zoveel belangstellenden.... 8)
compufairy
Forum Members
Forum Members

Post by compufairy »

lol!
"If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur..." (Red Adair)
Edida
Power Poster
Power Poster

Post by Edida »

Passen we er nog wel in, met z'n allen?

Ik vind het gaaf, hoor, zoveel belangstelling. :)

Arno, Bas,
Jullie gaan heel wat missen - maar geweldig dat het koor door is!
Veel succes met de live-show!
Edida
iStevo

Post by iStevo »

Sorry, ik moet jammer genoeg passen voor deze eerste workshop.
Ik vind het heel jammer en hoop dat ik er een volgende wel bij kan zijn.
rw
Forum Members
Forum Members

Post by rw »

Hoop graag een samenvatting te zien van de discussies hier aangezien ikzelf helaas niet kan komen. Ben dan wel niet heel actief op dit forum, maar wel een enthousiast gebruiker van CMSMS.

Naast CMSMS maak ik namelijk ook nog gebruik van WordPress, WebsiteBaker, Joomla en wat dedicated ASP en PHP scripted websites.  WebsiteBaker heb ik recentelijk afgeschreven aangezien de hoofdontwikkelaar in de afgelopen 2 jaar weinig keuzes heeft kunnen maken en geen prioriteiten zag. Moet alleen nog kijken hoe ik zo effectief mogelijk de website kan overzetten en had gehoopt daar met andere over te kunnen praten.
Locked

Return to “Aankondigingen”