Hej Herinde.
Ja, Jeg ved godt det er et svært spørgsmål. Men vil gerne kaste mig ud i det her CMS. Men er bange for der ikke meget "hjælp" at hente herinde. Mange ældre indlæg. Er det en døgnflue? eller spås det at vokse. Er denne danske afdeling på vej fremad eller er det de samme 1-2 stykker som skriver?
Jeg har kørt Joomla et års tid, men kunne godt tænke mig at skifte til denne der det virker mere "simpel".
En MEGET interesseret og nyoprettet bruger i både forum og CMSMS
Incubo
Hvor "udbredt" er CMS MS? Topic is solved
Moderator: Silmarillion
-
- Forum Members
Re: Hvor "udbredt" er CMS MS?
Det kan jo også være at en del bruger det, men uden behov for at skrive efter hjælp !incubo wrote: Hej Herinde.
Ja, Jeg ved godt det er et svært spørgsmål. Men vil gerne kaste mig ud i det her CMS. Men er bange for der ikke meget "hjælp" at hente herinde. Mange ældre indlæg. Er det en døgnflue? eller spås det at vokse. Er denne danske afdeling på vej fremad eller er det de samme 1-2 stykker som skriver?
Jeg har kørt Joomla et års tid, men kunne godt tænke mig at skifte til denne der det virker mere "simpel".
En MEGET interesseret og nyoprettet bruger i både forum og CMSMS
Incubo
Re: Hvor "udbredt" er CMS MS?
Ut fra downloads av nyeste versjon 1.0.4 av 23.01.2007 som pr. d.d. er lastet ned 2822 + 7355 så er det en anseelig mengde brukere av CMSMS. Se her selv http://dev.cmsmadesimple.org/frs/?group_id=6 

ReneH 
A search will save you hours waiting for an answer!

A search will save you hours waiting for an answer!