Hvor "udbredt" er CMS MS? Topic is solved

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
incubo

Hvor "udbredt" er CMS MS?

Post by incubo »

Hej Herinde.

Ja, Jeg ved godt det er et svært spørgsmål. Men vil gerne kaste mig ud i det her CMS. Men er bange for der ikke meget "hjælp" at hente herinde. Mange ældre indlæg. Er det en døgnflue? eller spås det at vokse. Er denne danske afdeling på vej fremad eller er det de samme 1-2 stykker som skriver?
Jeg har kørt Joomla et års tid, men kunne godt tænke mig at skifte til denne der det virker mere "simpel".

En MEGET interesseret og nyoprettet bruger i både forum og CMSMS
Incubo
CrashOverride
Forum Members
Forum Members

Re: Hvor "udbredt" er CMS MS?

Post by CrashOverride »

incubo wrote: Hej Herinde.

Ja, Jeg ved godt det er et svært spørgsmål. Men vil gerne kaste mig ud i det her CMS. Men er bange for der ikke meget "hjælp" at hente herinde. Mange ældre indlæg. Er det en døgnflue? eller spås det at vokse. Er denne danske afdeling på vej fremad eller er det de samme 1-2 stykker som skriver?
Jeg har kørt Joomla et års tid, men kunne godt tænke mig at skifte til denne der det virker mere "simpel".

En MEGET interesseret og nyoprettet bruger i både forum og CMSMS
Incubo
Det kan jo også være at en del bruger det, men uden behov for at skrive efter hjælp !
reneh
Dev Team Member
Dev Team Member

Re: Hvor "udbredt" er CMS MS?

Post by reneh »

Ut fra downloads av nyeste versjon 1.0.4 av 23.01.2007 som pr. d.d. er lastet ned 2822 + 7355 så er det en anseelig mengde brukere av CMSMS. Se her selv  http://dev.cmsmadesimple.org/frs/?group_id=6      ;D
ReneH 8-)
A search will save you hours waiting for an answer! Image
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”