Bugje in Gallery thumb update?

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Gregor
Power Poster
Power Poster

Bugje in Gallery thumb update?

Post by Gregor »

Ik wil de thumbnails qua bestandsgrootte optimaliseren en daarom de quality van 100 teruggebracht naar 85. Nu zag ik de optie om thumbs opnieuw aan te maken bij het bezoeken van een gallery, echter het aanvinken van deze optie lijkt niet te worden opgeslagen. Het gaat om de volgende optie in het "option-tab":
Update thumbnails:
They will be recreated at the first visit of the gallery
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: Bugje in Gallery thumb update?

Post by Jos »

Als het goed is zijn alle thumbs wel verwijderd nadat je het vinkje gezet hebt en op opslaan geklikt hebt.
Het werkt dus eigenlijk als een eenmalige actie. Ik had ook voor een button kunnen kiezen. Ik weet dat ik er een weldoordachte reden voor had om het met een vinkje de doen, maar dat is zo lang geleden...
Gregor
Power Poster
Power Poster

Post by Gregor »

Dank je Jos.

Die check of de thumbs zijn verwijderd heb ik niet gedaan. Als ze wel zijn verwijderd, ging het wel heul snel: klik, save en daar was direct het optiescherm :)

Wat was je idee bij het ontwerp, verwijder met het vinkje alle fysieke bestanden of alleen db-verwijzingen?
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

De werking is dat thumb-bestanden verwijderd zouden moeten zijn nadat je het vinkje aangezet hebt en op opslaan hebt geklikt.
Pas op het moment dat de frontend de thumb nodig heeft, zal die nieuw worden aangemaakt met de dan geldende settings.
Gregor
Power Poster
Power Poster

Post by Gregor »

Dan werkt het als ontworpen en gebouwd :)
Goed weekend.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”