Update thumbnails:
They will be recreated at the first visit of the gallery
Bugje in Gallery thumb update?
Moderator: velden
Bugje in Gallery thumb update?
Ik wil de thumbnails qua bestandsgrootte optimaliseren en daarom de quality van 100 teruggebracht naar 85. Nu zag ik de optie om thumbs opnieuw aan te maken bij het bezoeken van een gallery, echter het aanvinken van deze optie lijkt niet te worden opgeslagen. Het gaat om de volgende optie in het "option-tab":
Re: Bugje in Gallery thumb update?
Als het goed is zijn alle thumbs wel verwijderd nadat je het vinkje gezet hebt en op opslaan geklikt hebt.
Het werkt dus eigenlijk als een eenmalige actie. Ik had ook voor een button kunnen kiezen. Ik weet dat ik er een weldoordachte reden voor had om het met een vinkje de doen, maar dat is zo lang geleden...
Het werkt dus eigenlijk als een eenmalige actie. Ik had ook voor een button kunnen kiezen. Ik weet dat ik er een weldoordachte reden voor had om het met een vinkje de doen, maar dat is zo lang geleden...
Dank je Jos.
Die check of de thumbs zijn verwijderd heb ik niet gedaan. Als ze wel zijn verwijderd, ging het wel heul snel: klik, save en daar was direct het optiescherm
Wat was je idee bij het ontwerp, verwijder met het vinkje alle fysieke bestanden of alleen db-verwijzingen?
Die check of de thumbs zijn verwijderd heb ik niet gedaan. Als ze wel zijn verwijderd, ging het wel heul snel: klik, save en daar was direct het optiescherm

Wat was je idee bij het ontwerp, verwijder met het vinkje alle fysieke bestanden of alleen db-verwijzingen?
De werking is dat thumb-bestanden verwijderd zouden moeten zijn nadat je het vinkje aangezet hebt en op opslaan hebt geklikt.
Pas op het moment dat de frontend de thumb nodig heeft, zal die nieuw worden aangemaakt met de dan geldende settings.
Pas op het moment dat de frontend de thumb nodig heeft, zal die nieuw worden aangemaakt met de dan geldende settings.
Dan werkt het als ontworpen en gebouwd 
Goed weekend.

Goed weekend.