Ik heb voor CGfeedback een reactieformulier in de detailtemplate van de module products geplaatst. Dat werkt prima, de reacties op een item komen ook keurig bij dat item in de summary terecht.
Maar wat ik minder fraai vind is dat er na het versturen van een reactie een bedankpagina wordt getoond. Ik heb liever dat na het versturen van de reactie ik bij het betreffende item blijf en daar mijn geplaatste reactie kan zien.
In de helpfile staat e.e.a. over het gebruik van 'policy', 'inline' en 'noredirect' maar wat ik ook probeer, ik krijg of de bedankt pagina, of de homepagina van de website.
Op het forum vind ik wel wat topics die hier over gaan, maar ook die suggesties leveren niet op wat ik wil. Hieronder heb ik de laatste poging weergegeven, vele pogingen gingen hieraan vooraf.
De onderstaande tag geeft als resultaat dat na het versturen van de reactie de hompage wordt getoond. Als ik dan bij het betreffende iten in Products kijk, dan staat daar de reactie in de summary en daaronder de bedankt regel. Blijkbaar wordt het formulier dan vervangen door de bedanktregel, want het formulier komt pas weer als ik de pagina refresh.
Code: Select all
{CGFeedback key1='Products' key2=$entry->id key3=$entry->product_name policy='session' noredirect='policy'}
Alvast bedankt!
Groet,
Cees