Op de website voor onze verzameling Bakeliet wil ik de mogelijkheid maken dat bezoekers een reactie kunnen plaatsen. Dat is prima te doen met CG feedback en tot zover heb ik het ook mooi werkend in de testomgeving.
Om alle verzamelde items te tonen heb ik de module Products gebruikt. Op die manier kun je van elk item dan meerdere detailfoto's en informatie bekijken (zie http://www.bakelietverzameling.nl let op, hier zie je de feedback nog niet, die staat in de testomgeving)
Maar, nu wil ik per item de mogelijkheid bieden om een reactie te geven, en ook dat is prima te doen met CG feedback, de reactie van dat bepaalde item komt dan keurig bij het item terecht. Echter, nu wil ik op de home page een box hebben waar alle reacties op de items worden getoond en dan wel zo dat die zijn gegroepeerd per item (dus alle reacties item 1 bij elkaar, alle reacties item 2 bij elkaar enz.).
Ik heb dat geprobeerd door key3 te gebruiken in de tag van de summary template, maar dit leidt niet tot het gewenste resultaat. En dan ontbreekt het bij mij aan de benodigde kennis denk ik.

Is er iemand die mij hiermee op weg kan helpen? Dat zou ik erg fijn vinden. Het heeft natuurlijk geen haast, het is maar hobby

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Cees Pols