[OPGELOST] volgorde pagina's automatisch op datum nieuw-oud

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
egbert4
Forum Members
Forum Members

[OPGELOST] volgorde pagina's automatisch op datum nieuw-oud

Post by egbert4 »

Deze week had 'ik' het probleem opgelost om de content van 'children' op één pagina weer te geven. http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 13&t=70624

Echter loop ik nu tegen het probleem dat de oudste aangemaakte pagina bovenaan komt te staan en de nieuwste pagina onderaan.

Hoe kan ik dit wijzigen? Omdraaien zeg maar.

http://pfs.egbertweb.nl/m6a

Ik wil op een simpele manier voor gebruikers de mogelijkheid geven om pagina's aan te maken. Het is een site voor een basisschool. Elke klas heeft een eigen stukje op de site. Via de pagina-module kan ik zo elke gebruiker een stukje eigen hiërarchie geven, wat me bij de nieuwsmodule niet lukt. Dus ze moeten zonder allerlei uitgebreide in te stellen velden op de juiste plek komen.

Wie weet raad?!
Alvast dank voor het meedenken.
Last edited by egbert4 on Fri Aug 22, 2014 6:43 am, edited 1 time in total.
velden
Dev Team Member
Dev Team Member

Re: volgorde pagina's automatisch op datum nieuw-oud

Post by velden »

Als er géén hierarchy in jouw template wordt gebruikt (dus alle pagina's op één en hetzelfde niveau) dan kun je denk ik wel gebruiken:

Code: Select all

{foreach from=array_reverse($nodelist) item=i name=n}{$i->alias}{if !$smarty.foreach.n.last},{/if}{/foreach}
Het gaat om: array_reverse($nodelist)
egbert4
Forum Members
Forum Members

Re: volgorde pagina's automatisch op datum nieuw-oud

Post by egbert4 »

Beste Velden,

Wederom is mijn dank groot!

Misschien een 'domme' vraag. Is er ergens een site waar dit soort informatie (begrijpelijk) te vinden is?
Of is dit voornamelijk PHP kennis, want dan moet ik me daar nog meer in verdiepen...
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”