[ opgelost ]TinyMCE
Moderator: velden
-
- Forum Members
[ opgelost ]TinyMCE
Na installatie van de laatste cmsms en de Module tinyMCE en deze als standaard ingesteld te hebben verschijnt deze niet boven de invoer velden. iemand hier ervaring mee???
Last edited by huskywillem on Tue Sep 17, 2013 7:02 am, edited 1 time in total.
Re: TinyMCE
Als je in de Admin in de lijst [Uitbreidingen] kijkt en je klikt op TinyMCE, werkt dan alles naar behoren?
Als het daar goed werkt is het hoogstwaarschijnlijk toch ergens een verkeerde instelling.
Als het nodig is wil ik wel met je meekijken.
Als het daar goed werkt is het hoogstwaarschijnlijk toch ergens een verkeerde instelling.
Als het nodig is wil ik wel met je meekijken.
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
-
- Power Poster
website cache leeg gemaakt?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Lees modulehulp en doorzoek het forum eens... Er zijn veel mensen geweest met soortgelijke problemen.
Grtz. Rolf
Grtz. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
-
- Forum Members
@ power poster, ja daar ziet er er goed uit vond ik ook al zo vreemd.
en ja cache ook leeggemaakt.
@rolf ja schijnbaar zijn er meerdere geweest met dit probleem, alleen zijn daar geen antwoorden bij hoe dit op te lossen.
ik heb het inmiddels zo opgelost versie 1.10 geinstalleerd toen tinymce want dan werkt het wel en toen geupgrade naar 1.11.7 heel vreemd maar nu werkt het gewoon.
zal het nog eens een keer proberen met 1.11.8, wat ik daarvan gelezen heb zijn er veranderingen gemaakt t.o.v. modules.
als ik dit getest heb meld ik mij weer.
gr.willem.
en ja cache ook leeggemaakt.
@rolf ja schijnbaar zijn er meerdere geweest met dit probleem, alleen zijn daar geen antwoorden bij hoe dit op te lossen.
ik heb het inmiddels zo opgelost versie 1.10 geinstalleerd toen tinymce want dan werkt het wel en toen geupgrade naar 1.11.7 heel vreemd maar nu werkt het gewoon.
zal het nog eens een keer proberen met 1.11.8, wat ik daarvan gelezen heb zijn er veranderingen gemaakt t.o.v. modules.
als ik dit getest heb meld ik mij weer.
gr.willem.
-
- Forum Members
Ben noch aan het testen en proberen geweest, en het is gelukt.
dan voor degenen die ook met dit probleem te doen hebben hier de oplossing: na installatie van Tiny MCE verschijnt deze niet, en opnieuw downloaden en installeren werkt ook niet?.
ga naar de map modules>Tinymce en verander de CHMOD van deze map naar 775 of 777, ga dan terug naar Admin leeg alle buffers.
dan Mijn instellingen>mijnaccount>Gebruikers instellingen en zet Tinymce aan als default editor, dan website beheer>algemene instellingen en zet daar ook Tinymce als default.
Dan zou het moeten werken.
Bij de laatste versie van cmsms 1.11.8 had ik het probleem niet en werkte Tinymce na instellen als default direkt.
groeten Willem.
dan voor degenen die ook met dit probleem te doen hebben hier de oplossing: na installatie van Tiny MCE verschijnt deze niet, en opnieuw downloaden en installeren werkt ook niet?.
ga naar de map modules>Tinymce en verander de CHMOD van deze map naar 775 of 777, ga dan terug naar Admin leeg alle buffers.
dan Mijn instellingen>mijnaccount>Gebruikers instellingen en zet Tinymce aan als default editor, dan website beheer>algemene instellingen en zet daar ook Tinymce als default.
Dan zou het moeten werken.
Bij de laatste versie van cmsms 1.11.8 had ik het probleem niet en werkte Tinymce na instellen als default direkt.
groeten Willem.