Jeg er ved at få pip af at arbejde med tabeller i FCK-editor! Jeg kan nemlig ikke se rammerne, så jeg aner ikke, hvor cellerne ender og begynder.
Har nogen et fif til hvordan jeg gør rammerne synlige? Og ja, border er sat til 1.
Mvh. Lise
Borders i FCK
Moderator: Silmarillion
Re: Borders i FCK
Kan en venlig sjæl forbarme sig?
Jeg har stadig problemer med "hjælpelinier", når jeg skal arbejde med tabeller, hvor border=0. Det mystiske er, at det virker fint nok i "testing area", men desværre ikke, når jeg skal tilføje nyt indhold.
Jeg har nogle steder læst, at man kan lave en knap, så man kan tænde og slukke for hjælpelinierne, men hvordan søren gør jeg? Jeg har vers. 2.3.2.
Jeg har søgt i øst og vest for et svar, men har ikke rigtigt kunne bruge dem.
/Lise
Jeg har stadig problemer med "hjælpelinier", når jeg skal arbejde med tabeller, hvor border=0. Det mystiske er, at det virker fint nok i "testing area", men desværre ikke, når jeg skal tilføje nyt indhold.
Jeg har nogle steder læst, at man kan lave en knap, så man kan tænde og slukke for hjælpelinierne, men hvordan søren gør jeg? Jeg har vers. 2.3.2.
Jeg har søgt i øst og vest for et svar, men har ikke rigtigt kunne bruge dem.
/Lise

Re: Borders i FCK
Jeg har nu ellers haft problemet siden 0.13, men tak for dit indlæg, Dee, jeg vil holde øje med udviklingen.
7Lise
7Lise