Ow lieve, lieve Rolf,
Jij bent altijd zo keurig uitgebreid met mij te 'leiden'. Ik heb alles keurig opgevolgd. Ook in de stappen in het aangegeven topic. De hele procedure, incl. checksum doorlopen. Kreeg na 3x opnieuw uploaden steeds foutmeldingen. Toen las ik 'binair' uploaden. Dus dat ook gedaan (stond bij mij op automatisch). En ja, hoor: de checksum gaf geen fouten meer aan.
Toen durfde ik de upgrade verder uit te voeren. Had door naamverandering Guestbook uitgesloten. Had die ook niet geupdate van te voren, omdat ik geen risico wilde lopen, dat daar de boel alweer vast liep. Ik wil na de installatie gewoon een 'schone' versie installeren, zoals jij bij de laatste stap aangaf.
Hele installatie verliep verder zoals zou moeten. Install verwijderd Dus ik dacht: nu eerst Guestbook renamen. Kreeg de site niet in zicht. Gelukkig bedacht ik zelf: Guestbook weer renamen: en ja hoor, de site was er weer, incl. admin.

Yeah!!!
Nu de nieuwste versie van Guestbook gedownload, uitgepakt en geupload. HOERA!!! Alles werkt naar behoren.
Nu alle stappen maar weer herhalen voor de andere twee sites, die nog moeten.
Met wat meer hoop op goede afloop.
ROLF IS THE GREATEST!
Thanks for now!!!
Alle sites nu geupgrade, ook de sites die uit beeld waren verdwenen
De aanwijzingen waren praktisch afdoende. Bij hcjbradiogids.nl had ik nog problemen met de mysql-dump, die niet wilde wegschrijven. Na enig zoekwerk bleek (via DirectAdmin) dat de owner Apache was - dus die gereset en toen wilde het wel. Joepie!
Keurig alle sites ge-back-upped.
Ik ben best trots op mezelf, maar had het niet gekund zonder de input hier in het forum.
Voor mezelf nu maar een bestandje geschreven, met daarin precies de volgorde van handelen en de aparte instellingen. Moet lukken bij de volgende upgrade!
Ow ja, heb de Umask op 002 gezet.
Dus nogmaals: Hartelijk dank!!!!