1 kolom met alle aankomende evenementen in een lijst. Hoeft geen vorige/volgende link bij, gewoon alles in 1 lijst. Zijn vaak maar 10 items ofzo.
De 2e kolom moet ALLE verleden items bevatten. Gesorteerd per jaar. Dus een lijst van 2013 met alles van nu tot begin januari. Een lijst van 2012, etc. (tot 2006).
Heb met allerlei opties binnen cg calendar zitten stoeien, maar krijg het niet voor elkaar.
EDIT: heb het nu zo gedaan:
En dan de template:{cms_module module="CGCalendar" display="yearlist" year="2013" reverse="true" listtemplate="archief"}
{cms_module module="CGCalendar" display="yearlist" year="2012" reverse="true" listtemplate="archief"}
{cms_module module="CGCalendar" display="yearlist" year="2011" reverse="true" listtemplate="archief"}
Alleen heb ik liever een oplossing met 1x CGCalendar oproepen. Met 'pastlist' krijg ik wel één lijst, maar heb ik weer geen kopjes met de jaartallen. Liefst sorteer ik het per jaar in één grote <div>, dan kan ik qua opmaak ook nog wat spelen.<div class="calendar-list">
<h1>{$year}</h1>
{foreach from=$events key=key item=event}
{if $smarty.now|date_format:"%Y%m%d" >= $event.event_date_start|date_format:"%Y%m%d"}
<div class="calendar-event">
{$event.event_title} - {$event.event_date_start|date_format:"%d %B %Y"}
</div>
{/if}
{/foreach}
</div>