Ik heb een systeem geüpdatet naar de nieuwste CMSms versie. Alles werkt tot hier goed.
De aanwezige Gallery versie is 1.4.4., logischerwijs geeft 'ie nu aan dat Gallery ook geüpdate moet worden.
Nadat ik dat gedaan heb blijkt dat de omschrijvingen die bij de foto's stonden verdwenen waren. Hoe kan dit .... en .... hoe is dit te voorkomen.
(heb inmiddels de hele site gerestored en nu draait 'ie weer goed.)
Probleem na Gallery update.
Moderator: velden
Probleem na Gallery update.
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Re: Probleem na Gallery update.
Sorry dat de update niet goed is gegaan. Ik heb wel enkele meldingen gezien dat slashes in de paden ineens verdrievoudigd waren, maar nog niet dat omschrijvingen verdwenen waren. Dit laatste kan komen doordat de paden in de database niet meer goed matchten met de files in de directories. Daardoor wordt de database automatisch bijgewerkt en dus de omschrijvingen/titels etc verdwijnen.erpee wrote:Nadat ik dat gedaan heb blijkt dat de omschrijvingen die bij de foto's stonden verdwenen waren. Hoe kan dit
Ik heb dit nog steeds niet kunnen reproduceren.. geen idee waarom de paden verkeerd worden aangepast. Bij mij ging alles goed

Als de ontwikkelaar het fout gedaan heeft, is dit helaas niet te voorkomen.erpee wrote:hoe is dit te voorkomen.

Bedoel je dat het weer op Gallery versie 1.4.4 draait? Of heb je alleen de Gallery-tabellen terug gezeterpee wrote:(heb inmiddels de hele site gerestored en nu draait 'ie weer goed.)
De site draait nu op de meest recente CMSms versie, Gallery draait (nu weer) op 1.4.4.Jos wrote:Bedoel je dat het weer op Gallery versie 1.4.4 draait? Of heb je alleen de Gallery-tabellen terug gezet
Maar ik wil de update wel! ......

Maar hoe ....

Draai je op MySQL 5 ?
Ik zou wel erg gebaat zijn bij een sql-dump van de gallery-tabellen en een zipje met de bestanden/mappen uit uploads/images/Gallery
Ik zou wel erg gebaat zijn bij een sql-dump van de gallery-tabellen en een zipje met de bestanden/mappen uit uploads/images/Gallery
Ja, 5.1.62Jos wrote:Draai je op MySQL 5 ?
euh ... sqldump moet lukken maar wat bedoel je exact met de rest? Je mag me bellen. Ik PM je mn nummer wel.Jos wrote:Ik zou wel erg gebaat zijn bij een sql-dump van de gallery-tabellen en een zipje met de bestanden/mappen uit uploads/images/Gallery