news module storing

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
peterbus

news module storing

Post by peterbus »

Al tijden ondervind ik problemen bji het gebruik vd nieuwsmodule.

Wat is het probleem: ik gebruik een contentpagina met een news aanroep. In dit geval {news summarytemplate="test" category="creatief" sortasc="true" moretext="Lees meer ..."}

Werkt prima todat ik wat wil wijzigen in de aanroep. Na het wijzigen en foutmelding. Ook nadat de wijziging ongedaan is gemaakt en de orginele aanroep weer op de pagina staat blijft foutmelding gehandhaafd. Onderstaand een dergelijke foutmelding.
Wat nog wel eens wil helpen is dat ik de aanroep verwijder en de pagina, met een spatie als content, opsla. Vervolgens weer openen, aanroep weer terug zetten en opslaan. Meestal werkt dit.

Is dit nromaal, kent iemand dit euvel en is er wat aan te doen? Ik ondervind dit probleem al jaren ...

string(204) "Smarty error: [in content:content_en line 1]: syntax error: unrecognized tag: news summarytemplate="test" category="creatief" sortasc="true" moretext="Lees meer ..." (Smarty_Compiler.class.php, line 446)" string(117) "Smarty error: [in content:content_en line 1]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)"
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: news module storing

Post by Rolf »

peterbus wrote:summarytemplate="test"
Brrr :(

Maar probeer eens {News ...} ipv {news}
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Image
peterbus

Post by peterbus »

Hi Rolf,

al van alles geprobeerd maar het verwijderen vd aanroep, leeg opslaan en vervolgens weer plaatsen (alles overigens met wysiwyg uitgeschakeld) lijkt de enige remedie. Ik heb het idee dat "ergens" wat blijft hangen dat na het leeg opslaan weer is verwijdert. Of zoiets ...

Tot nu toe krijg ik alles wel weer a.d. praat maar het is wel ergelijk.
Rolf
Power Poster
Power Poster

Post by Rolf »

Mijn jing jang gevoel zegt me dat er toch iets met de wysiwyg editor gebeurt... wat kan ik vanaf hier niet zien...

Wat ik zelf vaak doe is een extra content block maken voor (module)code.
In het html template maak je dan onder de content block zoiets als:

Code: Select all

{content}<br />
{content block="code" wysiwyg="false" label="Extra code"}
Je kunt dan zonder problemen alle smarty en html code onderin een pagina plaatsen. Heeft natuurlijk ook beperkingen, maar in de meeste gevallen is het erg handig. En je hebt zeker géén editor problemen.

grt. Rolf
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Image
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”