hallo allemaal
IK heb een beetje raar probleem. Ik heb voor iemand een site gebouwd en opzich draait de site goed. Alleen nu krijg ik vanmiddag een screenshot van hem met daarin cms ms zonder pagina's. Nu heb ik op de wiki zitten lezen dat dit zeg maar dit kan liggen aan te weinig memory op de server dus heb ik in het config.php met ini_set het max memory op gevoerd naar 128M. maar hier was het probleem niet mee opgelost. ik heb de rechten gewijzigd deze stonden te laag deze stonden op 400 alleen het flutte is nu staan ze op 644 en ze moeten op 444 staan. maar hier is het probleem nog niet mee opgelost.
ik heb een test pagina proberen toevoegen maar dan zeg ie dat ik een bovenliggende pagina moet selecteren. daarna heb de taal van het admin gedeelte gewijzigt naar engels en nogmaals geprobeerd een testpagina proberen aan te maken en dit lukte en de andere pagina's zijn ook terug. ook als ik de taal terug wijzig naar nederlands inc. de zojuist aangemaakte test pagina.
Mij vraag is nu heeft misschien iemand een idee waar dit aan gelegen kan hebben en hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen/oplossen??
alle pagina's in back end onzichtbaar
Moderator: velden
-
- Forum Members
Re: alle pagina's in back end onzichtbaar
Andre,
memory lijkt inderdaad #1. Op zich memory verhogen hoeft niet te werken. ISP kan het namelijk onmogelijk maken de serversetting te overrulen.
Daarnaast zou het mogelijk zijn, dat permissies zijn gewijzigd. Vergeet niet dat in listcontent enkel paginas zichtbaar zijn, waarvoor je gebruiker/groep rechten op heeft.
Log eens aan met een admin-account, dan sluit je backend-rechten iig uit.
Ronny
memory lijkt inderdaad #1. Op zich memory verhogen hoeft niet te werken. ISP kan het namelijk onmogelijk maken de serversetting te overrulen.
Daarnaast zou het mogelijk zijn, dat permissies zijn gewijzigd. Vergeet niet dat in listcontent enkel paginas zichtbaar zijn, waarvoor je gebruiker/groep rechten op heeft.
Log eens aan met een admin-account, dan sluit je backend-rechten iig uit.
Ronny
doe me denken aan een clear cache probleem
als je het nog eens voorhebt leeg dan even de cache via websitebeheer-uitgebreide setup
mvg,
Peter
als je het nog eens voorhebt leeg dan even de cache via websitebeheer-uitgebreide setup
mvg,
Peter
Wat is de Systeem Informatie van deze site?
Rolf
Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -