Hallo
ik heb een heel eenvoudige (cms) site die iemand anders voor mij gebouwd heeft. Ik heb er zelf weinig kaas van gegeten en kan wel teksten en afbeeldingen toevoegen.
Nu doet de site wel erg vreemd, hij staat ineens vol met teksten en het staat ook in het admin gedeelte, onderin verschijnt wel mijn site. Teksten zoals;
"Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /public/sites/www.luckkoning.nl/include.php on line 57"
www.luckkoning.nl
Wie kan mij verder helpen?
help mijn site doet vreemd!
Moderator: velden
Re: help mijn site doet vreemd!
Goedemorgen,
Jouw webhost heeft hoogstwaarschijnlijk de PHP versie op de webserver verhoogt.
Je kunt dit zelf oplossen door het CMS te upgraden, je werkt met een behoorlijk oude versie (Release 1.2.4 uit 2008). Ook voor de veiligheid van de website is dit zeer aan te bevelen, in de tussentijd zijn er veel mogelijke lekken gerepareerd.
Zorg wel altijd voor een goede back-up van bestanden en database voordat je begint!
grtz. Rolf
Jouw webhost heeft hoogstwaarschijnlijk de PHP versie op de webserver verhoogt.
Je kunt dit zelf oplossen door het CMS te upgraden, je werkt met een behoorlijk oude versie (Release 1.2.4 uit 2008). Ook voor de veiligheid van de website is dit zeer aan te bevelen, in de tussentijd zijn er veel mogelijke lekken gerepareerd.
Zorg wel altijd voor een goede back-up van bestanden en database voordat je begint!
grtz. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Bedankt Rolf,
ben weer een stuk verder! Maar,
nu heb ik op de cms site de laatste versie gedownload maar hoe dit te installeren is mij onduidelijk. Er staan wel install bestandjes in maar die openen alleen in Teksteditor of in Safari in tekst.
Heeft het ermee te maken dat iemand anders de site destijds voor mij heeft opgebouwd en daarvoor software heeft die ik niet heb?
Groet Luck
ben weer een stuk verder! Maar,
nu heb ik op de cms site de laatste versie gedownload maar hoe dit te installeren is mij onduidelijk. Er staan wel install bestandjes in maar die openen alleen in Teksteditor of in Safari in tekst.
Heeft het ermee te maken dat iemand anders de site destijds voor mij heeft opgebouwd en daarvoor software heeft die ik niet heb?
Groet Luck
- timdebuurman
- Power Poster
NextDoorMedia - Online Marketing Partner
https://www.nextdoormedia.nl
https://www.nextdoormedia.nl