Long time no seen

Heb hcjbradiogids.nl willen updaten naar 1.10.3. Op zich lijkt het gelukt, hoewel er wat oranje kleurtjes waren. Zie meegeleverd plaatje.
Eigenlijk geen idee waar ik dat kan aanpassen. In config.php zie ik ze niet staan. Heb een .htacces gezien in tmp, daarin staat:
Nb. De site staat op een nieuwe server, met iets als SuPHP (?).# To deny PHPs <Files ~ "\.(php|php3|php4|php5|phtml|pl|cgi)$"> order deny,allow deny from all </Files>
Weet niet of het ermee te maken heeft, maar wilde kijken of ook nog modules moest updaten, maar krijg een foutmelding in de module manager:
In de cache-map en template_c mape gebeuren voor mij vreemde dingen. Bestanden als: %%19^194^194941AA%%tpl_head%3A22.php en *.inc en *.js komen er spontaan (?) in.Er is een probleem opgetreden tijdens het communiceren met de moduleserver
Iemand die een suggestie heeft, om het recht te breien?
Moet nog andere sites updaten, hoop dat in één keer 'goed' te kunnen doen.
Benieuwd wie als eerste reageert.

Yes, it's me,
Edida.

PS
Krijg ook dit in beeld bij openen site:
Code: Select all
string(102) "Smarty error: [in tpl_head:22 line 46]: [plugin] unknown tag - 'var' (core.load_plugins.php, line 198)" string(114) "Smarty error: [in tpl_head:22 line 46]: syntax error: unrecognized tag 'var' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)"