Ik gebruik de autos module met veel plezier, maar ik raak niet uit het feit dat de geüploade afbeeldingen te klein zijn.
ze worden door de module geresized, ik denk te weten waar deze resize gebeurd (welke function file), maar ik geraak er niet uit hoe ik de image size na upload nu groter kan maken.
in bijlage de 2 bestanden die er wellicht voor zorgen dat de images bij het uploaden geresized wordt.
Hopelijk is er iemand met genoeg kennis die me kan vertellen wat ik voorbeeld moet aanpassen om de afbeeldingen dubbel zo groot te krijgen na uploaden.
Mvg,
peter
image size bij upload in autos module
Moderator: velden
image size bij upload in autos module
- Attachments
-
[The extension txt has been deactivated and can no longer be displayed.]
-
[The extension txt has been deactivated and can no longer be displayed.]
Re: image size bij upload in autos module
Als ik de bestanden die je bijgevoegd hebt zo bekijk, dan lijkt het erop dat de functie "plResize" verantwoordelijk is voor het verkleinen van de afbeeldingen.
Hier wordt de daadwerkelijke grootte echter niet ingesteld, want dat is de 3e parameter die met de functie-aanroep zal worden meegegeven.
Je moet dus op zoek naar de plek waar deze functie aangeroepen wordt.
Hier wordt de daadwerkelijke grootte echter niet ingesteld, want dat is de 3e parameter die met de functie-aanroep zal worden meegegeven.
Code: Select all
function plResize($fullpath, $newpath, $newwidth, $newheight=false, $transparency=false, $crop=false)