Volgens mij heb ik in het verleden kunnen werken in de pagina editor met TinyMCE voor het invoegen van een link naar een document op de website. Als ik nu een tekst markeer en het link icon aanklik verschijnt het venster Link invoegen/bewerken. Klik ik op het icoon rechts van het URL veld, dan verschijnt een soort filemanager met de root directory van mijn site en daarin alle subdirectories en een enkele html file (index.html). Ik wil naar een van de subdirectories, maar als ik daarop klik krijg ik geen niveau hoger. Ik werk met CMSMS 1.01.2 en TinyMCE 3.4.7.
Ik heb gezocht naar dit probleem, maar kan niets vinden (of zoek niet goed). Weet iemand een antwoord?
Bvd, Jelle
{Opgelost] Link invoegen/bewerken werkt niet voor files
Moderator: velden
{Opgelost] Link invoegen/bewerken werkt niet voor files
Last edited by jellef on Sun Jan 15, 2012 10:02 am, edited 1 time in total.
Re: Link invoegen/bewerken werkt niet voor files
Overigens, als je het hele pad invult in het URL veld werkt het wel, maar dat is toch minder handig.
-
- Power Poster
Re: Link invoegen/bewerken werkt niet voor files
staat bij TinyMCE 'gebruik statisch configuratiebestand' aangevinkt?
je vindt dat onder Uitbreidingen > TinyMCE WYSIWYG-editor > tabblad 'geavanceerd'.
je vindt dat onder Uitbreidingen > TinyMCE WYSIWYG-editor > tabblad 'geavanceerd'.
{Opgelost] Re: Link invoegen/bewerken werkt niet voor files
Bedankt staartmees. Dit was inderdaad de optie die selectie van subdirectories mogelijk maakt. Aan de omschrijving had ik dat nooit verwacht. Maar alles werkt nu.
-
- Power Poster
Re: {Opgelost] Link invoegen/bewerken werkt niet voor files
blijkbaar is het gebruik van een statisch configuratiebestand dé oplossing voor bijna alle TinyMCE-problemen.