Allereerst iedereen de allerbeste wensen!!!!
Ik loop tegen een probleempje aan. Ik weet dat het met CGBlog mogelijk is om een artikel aan meerdere categorien toe te voegen. Dit lijkt echter niet te kunnen met de nieuws module. Is er een quick-fix oid?
Het gaat om een receptenboek: een omelet kan dus in de categorie 'ontbijt' zitten maar ook in de categorie 'Ei'. Het liefst handhaaf ik de nieuws module omdat ik ook andere categorien heb waar ik mee werk en zo alles in één module houd. Bovendien ben ik aan nieuws gewend.
Thanks Evert
News: artikel aan meerdere categorien toevoegen
Moderator: velden
Re: News: artikel aan meerdere categorien toevoegen
Ook voor jou de beste wensen, maar eigenlijk natuurlijk voor een ieder op dit forum.
De vraag die je stelt, daar ben ik ook tegenaan gelopen (destijds) en er was geen oplossing voor.
Op het forum is een topic te vinden waarin ik uitleg hoe je News kunt overzetten naar CGBlog (staat in een T&T). Deze laatste module werkt op hoofdlijnen gelijk, biedt echter veel meer mogelijkheden.
Gregor
De vraag die je stelt, daar ben ik ook tegenaan gelopen (destijds) en er was geen oplossing voor.
Op het forum is een topic te vinden waarin ik uitleg hoe je News kunt overzetten naar CGBlog (staat in een T&T). Deze laatste module werkt op hoofdlijnen gelijk, biedt echter veel meer mogelijkheden.
Gregor