Product in meerdere categorien->dubbel in cart.

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
ryde
Forum Members
Forum Members

Product in meerdere categorien->dubbel in cart.

Post by ryde »

Ik heb een webshop ontwikkeld waarbij ik in de module Shop Made Simple een product aan twee categorien heb toegekend. In de webshop wordt dit artikel ook keurig getoond wanneer ik de pagina's oproep die twee verschillende categorien tonen.

Als ik nu het product vanuit de ene categorie in het winkelmandje leg dan wordt deze keurig in het winkelmandje (cart made simple) getoond. Als ik nu ditzelfde product vanuit dezelfde categorie in het winkelmandje leg, dan verandert er niks in het winkemandje: het product lag er al in en het wordt niet opnieuw toegevoegd. Dit is het gedrag zoals ik dat ook verwacht.

Ga ik nu echter naar de andere categorie waarin exact hetzelfde product (dus geen kopie) wordt getoond en ik leg dit in het winkelmandje dan wordt er aan het winkemandje een extra regel met het product toegevoegd. Aangezien het om hetzelfde product gaat had ik verwacht dat er, net als hieboven beschreven, niets zou worden toegevoegd.

Als ik nu het aantal van het product in een van de twee regels ga wijzigen, dan wijzigt dit in de andere regel ook! Als ik een van de twee regels uit het winkelmandje verwijder dan verdwijnt de ander ook! De regels zijn dus kennelijk wel gekoppeld maar worden toch allebei getoond in het winkelmandje.

Herkent iemand dit gedrag? Ik dit een bug? Of doe ik iets fout?

Met vriendelijke groet,

Ryde
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”