hallo wie kan me helpen
ik ben bezig een nieuwe setup voor iemand aan het doen en nu blijf ik bij stap 5 steken. ik heb eerst een database aangemaakt op het controlpanel op de website (de website is gehost bij dutchwebhosting.nl)
ik heb vervolgens de bestanden geupload naar de website en een leeg config.php bestand aan gemaakt en geupload en de mappen en config.php bestand de juiste rechten gegeven.
Daarna ben ik met de install begonnen en alles correct ingevuld alleen nu blijf ik bij stap 5 steken terwijl ik alles correct heb ingevuld.
Ik krijg een melding van :Kan geen verbinding maken met de database. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw. maar ik weet eigenlijk zeker dat ik alles correct heb ingevuld. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of wat ik over het hoofd zie. het gaat hier om de laatste versie 1.9.4.2
Iemand ideeën waar dit aan ligt??
password en username incorrect terwijl deze correct zijn
Moderator: velden
-
- Forum Members
-
- Forum Members
Re: password en username incorrect terwijl deze correct zijn
Zelfde probleem afgelopen week ook gehad.
Password lengte kleiner gemaakt (van 19 naar 8 posities) en toen ging het wel goed.
Password lengte kleiner gemaakt (van 19 naar 8 posities) en toen ging het wel goed.
-
- Forum Members
Oké!! Dat ga ik morgen proberen. Als dat zo is, is dat een slechte fout afhandeling binnen cms ms (klein bugje!!??)
Ik laat het wel weten of het gelukt is.
Ik laat het wel weten of het gelukt is.
-
- Forum Members
lukt niet. Ik heb de databasename en database password ingekort maar nog steeds hetzelfde. Nog andere ideeën!!??
Kun je de betreffende database wel in via phpMyAdmin?