[Opgelost] gallery met uitgebreide tekst

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
erpee
Power Poster
Power Poster

[Opgelost] gallery met uitgebreide tekst

Post by erpee »

Hoe doe ik dit? (of beter ... kan dit?)

Ik wil met gallery een een foto laden in een lightbox (welke maakt me niet zoveel uit) Onder de foto moet nou niet de standaard tekst komen te staan maar een uitgebreid verhaal.

Info over de foto, artikelnummer, prijs etc. Niet alles op 1 regel maar op meerdere.

Ik heb al wat geprobeerd met het veld comment en het invoegen van een "<br>", dat werkt redelijk (nu staat alleen de hele tekst in een tooltipbox als ik over de foto heen hover bij het overzicht...ook niet zo mooi)

Is er iets de doen met gekoppelde modules?
Last edited by erpee on Sun May 22, 2011 5:22 pm, edited 1 time in total.
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: gallery met uitgebreide tekst

Post by Jos »

Ik kan wel een soort van oplossing geven voor Fancybox. Het is wel zo dat de complete teksten in het title attribuut komen. Dat is nu eenmaal de manier waarop de *box systemen werken. Voor zover ik weet biedt alleen AD-Gallery een alternatieve manier om teksten aan foto's te koppelen, maar dat is geen lightbox-achtig systeem...

Je kunt in Gallery een extra veld aanmaken. Maak er één met de naam "tekst" van het type WYSIWYG en toegepast op foto's en maak deze publiek.

Dit veld kun je voor elke foto bewerken als je in de fotolijst op een foto doorklikt.

Gebruik vervolgens deze gallery-template: http://tinyurl.com/Fancybox-with-comments (downloaden via je rechter muistoets)

Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”