Image uploaden + resizen

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
MarlyNL
Forum Members
Forum Members

Image uploaden + resizen

Post by MarlyNL »

Goedemiddag,

Voor een website van mij ben ik opzoek naar een systeem waarmee ik images kan uploaden en verkleinen tegelijk.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt :)
M@rtijn
Power Poster
Power Poster

Re: Image uploaden + resizen

Post by M@rtijn »

Had je al gekeken naar de Gallery module?

Of anders CGSmartImage?
Make your community a better place!
MarlyNL
Forum Members
Forum Members

Post by MarlyNL »

Nu ik cgsmartimage heb geinstalleerd krijg ik de volgende error in het module beheer.

En kan nergens de module terugvinden...

Code: Select all

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/marlyit/modules/CGSmartImage/CGSmartImage.module.php:42) in /www/htdocs/marlyit/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 188

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/marlyit/modules/CGSmartImage/CGSmartImage.module.php:42) in /www/htdocs/marlyit/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 191

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/marlyit/modules/CGSmartImage/CGSmartImage.module.php:42) in /www/htdocs/marlyit/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 194

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/marlyit/modules/CGSmartImage/CGSmartImage.module.php:42) in /www/htdocs/marlyit/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 195

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/marlyit/modules/CGSmartImage/CGSmartImage.module.php:42) in /www/htdocs/marlyit/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 198

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/marlyit/modules/CGSmartImage/CGSmartImage.module.php:42) in /www/htdocs/marlyit/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 203
erpee
Power Poster
Power Poster

Post by erpee »

Mis je een dependancy >> CG extentions bijvoorbeeld?
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”