Een poosje aan het stoeien met NMS. De template voor een bericht is html code en daarmee ontstaat er een html-editor om de nieuwsbrief te bewerken. Nu zou het handig zijn, als je bijv. de aanhef 'Beste {$username},' er standaard in hebt staan, echter dit zomaar in de template zetten gaat niet werken.
Is dit wel mogelijk of is het iets voor de feature list?
Grtz, Gregor
template newsletter
Moderator: velden
Re: template newsletter
Volgens mij moet dat al kunnen... Ik weet alleen zo even niet hoe.. zou ik even de module-help voor moeten doorlezen 
edit: gevonden

edit: gevonden
Message variables:
These are covered elsewhere, but added here for completeness. If you add these to your message, they will be replaced at sending time with the appropriate true values.
{$username} — The user's name
{$email} — The user's email address
{$unsubscribe} — A URL that can be used to display a page for unsubscribing
{$preferences} — A URL that can be used to display a user preferences page
{$confirmurl} — A URL that can be used to confirm subscriptions
Laat ik nou voor eens rtfm hebben gedaan
maar wat ik bedoel, is dat je dus al een deels ingevuld contentveld te zien krijgt en niet voor iedere nieuwe nieuwsbrief 'Beste {$username},' moet invullen.

dit werkt toch perfect ... weet niet goed wat je wenst te bekomen .. ?
maar als ik in mijn nms template {$username} zet, dan gebruikt hij dit zonder probleem

maar als ik in mijn nms template {$username} zet, dan gebruikt hij dit zonder probleem

Ja, dat werkt ook. Wat ik zou willen, is dat je die template zo aanpast, dat er al een aantal vaste teksten in staat, dus dat je bij het aanmaken van een nieuwe nieuwsbrief die teksten er alvast staan.
- Dieteronline
- Forum Members
Dit in de juiste table zetten in je template en gaan.
Bedoel je misschien zoiets?
Bedenk wel dat zodra je een bericht gaat aanmaken je deze niet ziet in Tiny maar weer wel in de mail.
succes
Bedoel je misschien zoiets?
Bedenk wel dat zodra je een bericht gaat aanmaken je deze niet ziet in Tiny maar weer wel in de mail.
Of iets dergelijks...<p class="text"><b>
<font color="#333333" size="3" face="Georgia">Beste {$username},
</font></b>
<b class="headline"><br>
<br>
<font color="#333333" size="3" face="Georgia">Het laatste nieuws van {$smarty.now|cms_date_format}</font>
</b>
</p>
succes