Ik wil twee formulieren in 1 site gebruiken
Moderator: velden
Ik wil twee formulieren in 1 site gebruiken
Hoe kan ik een formulier hergebruiken met dezelfde layout maar andere invulvelden. Ik kom er niet uit. Wie helpt mij. Ik snap gewoon niet goed waar ik mijn vormgeving kan veranderen. Ben al een tijd aan het zoeken.
Re: Ik wil twee formulieren in 1 site gebruiken
Ik dacht dat het je inmiddels gelukt was qua layout: http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 39#p243739
Er is niet echt een manier om een formulier te kopiëren.
Ik heb voor mijn formulieren gewoon dezelfde velden gebruikt met dezelfde instellingen als het eerste formulier. Is misschien een omweg, maar voor zover ik weet de enige manier.
Er is niet echt een manier om een formulier te kopiëren.
Ik heb voor mijn formulieren gewoon dezelfde velden gebruikt met dezelfde instellingen als het eerste formulier. Is misschien een omweg, maar voor zover ik weet de enige manier.
Make your community a better place!
Re: Ik wil twee formulieren in 1 site gebruiken
ik veronderstel dat het om formbuilder gaat, dan dacht ik dat je daarvoor gewoon de xml knop drukt van de form en dan deze weer de xml upload in formbuilder van de andere site
je zorgt in je 1° site voor een aparte css sjabloon en ook deze kopieer je in je 2° site
op die manier zou je toch het formulier met de layout hebben overgezet
Mvg,
Peter
je zorgt in je 1° site voor een aparte css sjabloon en ook deze kopieer je in je 2° site
op die manier zou je toch het formulier met de layout hebben overgezet
Mvg,
Peter