Ik moet een upgrade doen van een site met versie 1.2.5 naar de laatste versie. Ja, sommige mensen reagerern slecht op berichten dat ze nu toch echt moeten upgraden en laten de boel flink op hun beloop. Maar goed. het zij zo.
Heeft iemand goede tips hiervoor? Zaken die ik wel of niet moet doen of waar ik speciaal rekening mee moet houden? Dan hoor ik ze graag. Alvast mijn dank.
Upgrade 1.2.5 -> 1.9.2 ??
Moderator: velden
Re: Upgrade 1.2.5 -> 1.9.2 ??
Gisteren een upgrade gedaan van 1.2.2 naar 1.9.2; het ging boven verwachting.
Was voor mij de eerste keer dat ik met cmsms een upgrade deed; wat meer stappen en details dan met Joomla!, maar best te doen. Gewoon de 'normale procedure' volgen; ben geen structuurwijzigingen tegengekomen in de database of zo. Wel normaal even backup's maken, en na de upgrade nog aanvullend eventueel nog wat modules upgraden, maar ook dat gaat soepeltjes.
Was eigenlijk wel aangenaam verrast door het resultaat, want er zit best een gap van 2 jaar tussen 1.2.2 en 1.9.2
Succes,Wietze
Was voor mij de eerste keer dat ik met cmsms een upgrade deed; wat meer stappen en details dan met Joomla!, maar best te doen. Gewoon de 'normale procedure' volgen; ben geen structuurwijzigingen tegengekomen in de database of zo. Wel normaal even backup's maken, en na de upgrade nog aanvullend eventueel nog wat modules upgraden, maar ook dat gaat soepeltjes.
Was eigenlijk wel aangenaam verrast door het resultaat, want er zit best een gap van 2 jaar tussen 1.2.2 en 1.9.2
Succes,Wietze