Hallo Forum,
Het plan ligt er om een genealogie site te maken.
Is hier een standaard module voor en zo nee, welke modules zou ik het beste kunnen gebruiken ?
Alle hulp is welkom!
Algemene vraag / Genealogie
Moderator: velden
Re: Algemene vraag / Genealogie
Ik heb even gezocht maar ik zie zo niet iets staan wat je kan helpen.poekel wrote:Hallo Forum,
Het plan ligt er om een genealogie site te maken.
Is hier een standaard module voor...
Ik moet dit beantwoorden met een tegenvraag: Wat zou je willen dat de site doet. (.. en de modules natuurlijk) Als je dit stapsgewijs zou kunnen omschrijven is het al een stuk eenvoudiger om modules te zoeken die dit alles mogelijk zouden kunnen maken.poekel wrote:Hallo Forum,
...welke modules zou ik het beste kunnen gebruiken ?
Hallo,
Ik zou met name willen weten of er modules zijn die de relaties kunnen aangeven ( vader , zoon etc ) en dit een beetje
goed kunnen weergeven op de site.
Uiteraard heb ik zelf gezocht maar icm CMSMS niet veel aanknopingspunten gevonden .
Iemand een idee ?
Ik zou met name willen weten of er modules zijn die de relaties kunnen aangeven ( vader , zoon etc ) en dit een beetje
goed kunnen weergeven op de site.
Uiteraard heb ik zelf gezocht maar icm CMSMS niet veel aanknopingspunten gevonden .
Iemand een idee ?
Ik denk dat het best lastig wordt om goede modules te vinden die dit stuk kunnen realiseren ... je kunt er ook een schrijven en dan met ons delen...
Maarja ... alle gekheid op een stokje ... Je zou ook eens kunnen kijken bij: phpgedview dit is ook open source php software maar dan speciaal gemaakt voor genealogie; hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden, toch?

Maarja ... alle gekheid op een stokje ... Je zou ook eens kunnen kijken bij: phpgedview dit is ook open source php software maar dan speciaal gemaakt voor genealogie; hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden, toch?
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...