Is iemand bekend met een soort van 'vraag en aanbod' module voor een website voor een sportvereniging?
groet Chris
[CLOSED]Vraag en Aanbod module
Moderator: velden
[CLOSED]Vraag en Aanbod module
Last edited by chrisbar on Wed Jan 12, 2011 10:25 pm, edited 1 time in total.
Re: Vraag en Aanbod module
Er is deze:
http://dev.cmsmadesimple.org/projects/classifieds
Maar ik heb ook wel eens twee gastenboeken (misbruikt) gebruikt...
grt. Rolf
http://dev.cmsmadesimple.org/projects/classifieds
Maar ik heb ook wel eens twee gastenboeken (misbruikt) gebruikt...
grt. Rolf
Hoi Rolf,
Dank voor je snelle antwoord. Ik zie alleen geen download (xml of tar) file?
groet
Chris
Dank voor je snelle antwoord. Ik zie alleen geen download (xml of tar) file?
groet
Chris
Sorry.. Classifieds is nog (lang) niet klaar
Ik had het ook liever anders gezien... Maar... hij komt echt nog wel want ik heb em zelf ook dringend (al een jaartje) nodig

Hallo Jos,
Dank voor je antwoord. Ik denk dat ik dan voorlopig de optie van Rolf ga toepassen; twee gastenboeken (aangeboden en gevraagd).
groet
Chris
Dank voor je antwoord. Ik denk dat ik dan voorlopig de optie van Rolf ga toepassen; twee gastenboeken (aangeboden en gevraagd).
groet
Chris
Ik heb het gastenboek gebruikt om per team een vraag en aanbod gastenboek in te zetten. Dat werkt op zich goed, echter ik zou graag in het te plaatsen bericht een mogelijkheid hebben om foto's/plaatsjes in te voegen. heeft iemand een idee of dat mogelijk zou zijn in deze module?
Nee, daar liep ik ook op vastchrisbar wrote:Ik heb het gastenboek gebruikt om per team een vraag en aanbod gastenboek in te zetten. Dat werkt op zich goed, echter ik zou graag in het te plaatsen bericht een mogelijkheid hebben om foto's/plaatsjes in te voegen. heeft iemand een idee of dat mogelijk zou zijn in deze module?

Kan wel, maar dan zal de website beheerder deze er handmatig in moeten zetten...
Heb nog wel eens het idee om de News module hiervoor te gaan gebruiken. Met frontenduser submit zou je ook al een heel eind komen...
grt. Rolf