[opgelost] module IP-lock vs CMSMS 1.9.2

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
pedes
Power Poster
Power Poster

[opgelost] module IP-lock vs CMSMS 1.9.2

Post by pedes »

Ik gebruik al een tijdje de module IPLock 0.4.1 en dit werkt perfect.
Nu heb ik enkele site geupgrade van CMSMS 1.8.2 naar CMSMS 1.9.2 met succes ... IPLock werkt daar perfect (was wel al geïnstalleerd onder de CMSMS 1.8.2)

Ik heb ook een site waar ik een fresh install van CMSMS 1.9.2 heb gedaan ... de module IPLock geinstalleerd, maar dan krijg ik fout meldingen in de admin van de module IPLock
Notice: Undefined variable: returnid in /home/pwakortr/domains/pwakortrijk.be/public_html/modules/IPLock/IPLock.module.php on line 138
na bijvoorbeeld een ip toe te voegen krijg ik nog meer error meldingen
Notice: Undefined variable: returnid in /home/pwakortr/domains/pwakortrijk.be/public_html/modules/IPLock/IPLock.module.php on line 138
Notice: Undefined variable: returnid in /home/pwakortr/domains/pwakortrijk.be/public_html/modules/IPLock/IPLock.module.php on line 143
iemand enig id waar die variable 'returnid' vandaan komt en hoe het komt dat deze wel ok is in een geupgrade versie van CMSMS en met een fresh install van versie 1.9.2 niet

Mvg,
Peter

----
UPDATE

vreemd genoeg kwam de error door het gebruik van de TrueType tex module, alles werkt wel maar indien je IPLock en TrueType text samen geinstalleerd hebt staan ... krijg je deze error meldingen
Last edited by pedes on Wed Dec 22, 2010 8:42 am, edited 1 time in total.
Bilmartech
Forum Members
Forum Members

Re: [opgelost] module IP-lock vs CMSMS 1.9.2

Post by Bilmartech »

I am experiencing the exact same problem and I do not have that other module installed... any solutions to why this is giving this error?
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”