1.9.0 to 1.9.1
Moderator: velden
1.9.0 to 1.9.1
Beste,
Sinds 1.9.1 hebben we problemen met het menu, de changelog gaf ook veranderingen aan betreft het menu.
Heeft iemand enig idee welke bestanden hiervoor aangepast zijn in 1.9.1? Of waar ik dat terug kan vinden?
Sinds 1.9.1 hebben we problemen met het menu, de changelog gaf ook veranderingen aan betreft het menu.
Heeft iemand enig idee welke bestanden hiervoor aangepast zijn in 1.9.1? Of waar ik dat terug kan vinden?
Re: 1.9.0 to 1.9.1
Ik ben geen expert, maar misschien is het handig om aan te geven wat voor problemen je hebt of een link te geven naar de site waar de problemen zich voordoen?
Zelf had ik ook problemen met het menu en die heb ik door Rolf kunnen oplossen.
Zelf had ik ook problemen met het menu en die heb ik door Rolf kunnen oplossen.
Zie http://www.scheijmans-kuijer.nl/
Het betreft enkele menu niveau's. Hierdoor is de opmaak in IE en in mindere maten in FF niet meer correct.
Bij het terugzetten van de 1.9 bestanden verdwijnt het menu. Zijn er ook database wijzigingen doorgevoerd?
Het betreft enkele menu niveau's. Hierdoor is de opmaak in IE en in mindere maten in FF niet meer correct.
Bij het terugzetten van de 1.9 bestanden verdwijnt het menu. Zijn er ook database wijzigingen doorgevoerd?
1.9 -> 1.9.1 waren enkel bestanden, GEEN db-wijzigingen....
In 1.9.1 is o.a. MenuManager en een aantal bijbehorende menu-manager-templates, welke als standaard in een bestaand staan aangepast.
Ronny
In 1.9.1 is o.a. MenuManager en een aantal bijbehorende menu-manager-templates, welke als standaard in een bestaand staan aangepast.
Ronny
Vreemd, wanneer ik de bestanden van 1.9 terug plaats is dit probleem niet verholpen...
En je hebt bij de FULL overschrijving van 1.9.1 met 1.9 aangeven dat hij ALLE bestanden moest overschrijven, OOK wanneer het bestand OUDER is....
Ronny
Ronny
Inderdaad, alles overschreven... Vreemd 

wat is precies je probleem, ik zie wel de link, maar niet hoe het eruit zou moeten zien...
Zou je kunnen aangeven welke menu-template je gebruikt?
Ronny
Zou je kunnen aangeven welke menu-template je gebruikt?
Ronny
{menu template='cssmenu.tpl'} en {menu start_level="2" template="simpel"} zijn gebruikt.
De site staat nog in google cache, zo zou het eruit moeten zien. Zonder vreemde opmaak in IE/Chrome en zonder dat er menu items verdwijnen in FF.
De site staat nog in google cache, zo zou het eruit moeten zien. Zonder vreemde opmaak in IE/Chrome en zonder dat er menu items verdwijnen in FF.
gjr,
het zal aan mij liggen, maar ik zie geen verschil. Zou je een screenshot willen maken van de cache/echte zodat ik kan zien waar ik naar moet kijken. Ik weet dat er een wijziging in de .tpl files zijn gemaakt, maar zie zo geen issue. 1.9.2 zal binnenkort uitkomen met een aantal fixen, als hier een issue gevonden wordt, kan die misschien nog meelopen....
Ronny
het zal aan mij liggen, maar ik zie geen verschil. Zou je een screenshot willen maken van de cache/echte zodat ik kan zien waar ik naar moet kijken. Ik weet dat er een wijziging in de .tpl files zijn gemaakt, maar zie zo geen issue. 1.9.2 zal binnenkort uitkomen met een aantal fixen, als hier een issue gevonden wordt, kan die misschien nog meelopen....
Ronny
Ik heb zowel de link als de pagina uit Google Cache bekeken in IE8, FF3.6 en Chrome7.0.
Het menu ziet er overal hetzelfde uit, bevat dezelfde menu items, overal dezelfde opmaak.
Maak anders eens een screenshot van wat er mis is?
Het menu ziet er overal hetzelfde uit, bevat dezelfde menu items, overal dezelfde opmaak.
Maak anders eens een screenshot van wat er mis is?
Make your community a better place!