Ik heb gisteren een van mijn sites met succes geupdate van 1.6.x naar versie 1.8.2 echter
is er wel een klein probleemje te voorschijn gekomen.
Als ik in het beheerpaneel bij jQuery kijkt zie ik een hele pagina foutmeldingen.
De tekst:
--------------------------------------------------------------------------
Warning: Illegal offset type in isset or empty in /home/ouderraad/domains/kleindierenmarktbarneveld.nl/public_html/modules/jQuery/jQuery.module.php on line 148
Warning: Illegal offset type in unset in /home/ouderraad/domains/kleindierenmarktbarneveld.nl/public_html/modules/jQuery/jQuery.module.php on line 150
Warning: Illegal offset type in isset or empty in /home/ouderraad/domains/kleindierenmarktbarneveld.nl/public_html/modules/jQuery/jQuery.module.php on line 148
Warning: Illegal offset type in unset in /home/ouderraad/domains/kleindierenmarktbarneveld.nl/public_html/modules/jQuery/jQuery.module.php on line 150
---------------------------------------------------------------------------------
Heeft iemand hier een verkaring / oplossing voor ?
m.v.v Hendrik
jQuery probleempje na update naar 1.8.2 [opgelost]
Moderator: velden
jQuery probleempje na update naar 1.8.2 [opgelost]
Last edited by hendrik on Thu Jan 13, 2011 9:37 am, edited 2 times in total.
Re: jQuery probleempje na update naar 1.8.2

Ik was van plan om "simple slider" te installeren en om simple slider te kunnen laten werken moet je s3Slider.js installeren in de lib dir.
Toen ik dit gedaan heb was de foutmelding van jQuery spontaan ;) verdwenen.
Wellicht intressant voor andere gebruikers, opgelost dus....
Last edited by hendrik on Sat Oct 02, 2010 6:08 pm, edited 1 time in total.
Re: jQuery probleempje na update naar 1.8.2
Bedankt voor de informatie terughendrik wrote:;D Ik zal zelf even reageren omdat ik de oplossing bij toeval gevonden heb ;D
Ik was van plan om "simple slider" te installeren en om simple slider te kunnen laten werken moet je s3Slider.js installeren in de lib dir.
Toen ik dit gedaan heb was de foutmelding van jQuery spontaan ;) verdwenen.
Wellicht intressant voor andere gebruikers, opgelost dus....

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -