Haaaa, ik heb het!!!
Het heeft me wat hoofdbrekens gekost, maar het resultaat is er.
Ik heb contact gehad met Gaby over wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn. De upgrade zou gewoon gelukt moeten zijn was eigenlijk de conclusie, maar toch werkte het niet...
Een upgrade forceren was ook geen oplossing, want alles bleek wel goed te staan.
Wat dan wel, nou meerdere dingen eigenlijk
--Add Me - module:Guestbook string:default_guestbook_name--
Dit kwam een aantal keren naar voren. Maar als je de instellingen van de standaard Gastenboek controleerde dan zag je dat dit een waarde was in een veld die je kon aanpassen. Gedaan, ziet er al beter uit.
Gastenboek werkt nog niet, blubber.
Was ook meer een cosmetisch probleem, had niets met de daadwerkelijke werking van doen.
Wat bleek hier ook, het standaard gastenboek stond op onwaar -> UIT dus. Dat gaat ook niet werken. Gewijzigd.
Nog geen gastenboek...

Eens op de pagina kijken en de guestbook="1" parameter toegevoegd, geen verschil.
Op pagina's waar ik alleen een module tag gebruik heb ik de gewoonte om de wysiwyg editor uit te zetten, het heeft geen meerwaarde, en wat bleek:
{cms_module module="Guestbook" guestbook="1" captcha="1" shownow="1" textleng="600" number="20" timespan="300" smiley="1" showaddform="0" mailnoti="
xxx@xxxdetimp.nl,
xxx@home.nl" lang="nl_NL"}
Dit was dus de html broncode...
Dagaaniewerkenie...
Dit verandert in:
Code: Select all
{cms_module module="Guestbook" guestbook="1" captcha="1" shownow="1" textleng="600" number="20" timespan="300" smiley="1" showaddform="0" mailnoti="xxx@xxxdetimp.nl,xxx@home.nl" lang="nl_NL"}
En het draait weer...
Zoals vaak bij dit soort problemen, meerdere oorzaken... En vind maar eens uit welke
grt. Rolf