Ik heb beide opties geprobeerd: het gastenboek bij pagina's ingesteld en in het veld E-mail notificatie een adres ingevuld. En in een pagina: {cms_module module="Guestbook" number="5" shownow="1" smiley="1" mailnoti="weitlap@gmail.com"} geplaatst.
Van geen van beiden krijg ik een melding..
Is dat een bekend probleem? De CMSmailer werkt keurig een test bericht af.
Rara hoe kan dit.??
E-mail notificatie Gastenboek werkt niet. Topic is solved
Moderator: velden
Re: E-mail notificatie Gastenboek werkt niet.
Een probleem waar ik ook tegenaan ben gelopen en helaas geen oplossing heb. De oorspronkelijke bouwer is niet maar actief op dit forum, helaas. Misschien dat ons aller Rolf hier een oplossing kan bieden.
Gregor
Gregor
Hmm, werkt dit nog niet...
Je werkt toch met de laatste versie van Guestbook, Weit?
Ja Gregor, ik heb nog wel eens contact met Gaby de nieuwe developer van de module.
Wellicht leuk om te weten dat het een jongen is van 16 jaar, en programmeren dat hij al kan!!
Zal dit nog even testen op de SVN versie hier, en terug rapporten aan Gaby voor de volgende versie.
grt. Rolf

Ja Gregor, ik heb nog wel eens contact met Gaby de nieuwe developer van de module.

Wellicht leuk om te weten dat het een jongen is van 16 jaar, en programmeren dat hij al kan!!
Zal dit nog even testen op de SVN versie hier, en terug rapporten aan Gaby voor de volgende versie.
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Rolf,
Na de update van Guestbook via de module manager staat op de site de volgende foutmelding:
Zou Gaby hier raad mee weten? Of komen we dat toch bij jou terecht 
Gregor
Na de update van Guestbook via de module manager staat op de site de volgende foutmelding:
Code: Select all
Fatal error: Cannot use object of type GuestbookEntry as array in /home/efacti/public_html/uisge-beatha.eu/tmp/templates_c/Guestbook^%%E5^E56^E5636B77%%module_db_tpl%3AGuestbook%3Bguestbook-entrylist.php on line 30

Gregor
Last edited by Gregor on Thu Sep 23, 2010 3:29 pm, edited 1 time in total.
Ja, je komt toch bij mij terecht 
Je moet de gastenboek sjablonen even resetten naar de standaard waarden in verband met een wijziging in de werking van de paginatie.
Denk dat de melding dan weg is.
grt. Rolf

Je moet de gastenboek sjablonen even resetten naar de standaard waarden in verband met een wijziging in de werking van de paginatie.
Denk dat de melding dan weg is.
grt. Rolf
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Alle templates gereset, en het werkt weer 
Thnks, Gregor
p.s.
@Rolf: module aardig aan het verbouwen geweest...

Thnks, Gregor
p.s.
@Rolf: module aardig aan het verbouwen geweest...

Sorry van de late reactie maar ik heb een week in het zieknhuis gelegen en moet nu rustig aan..
Ik heb de laatste versie 1.3. Pet af voor Gregor.!
Rolf wrote: Hmm, werkt dit nog niet... :-\ Je werkt toch met de laatste versie van Guestbook, Weit?
grt. Rolf
Oeps.... ik bedoelde Gaby
Last edited by Weit on Sun Oct 03, 2010 4:01 pm, edited 1 time in total.
Volgens mij krijg ik nu iets teveel eerWeit wrote: Sorry van de late reactie maar ik heb een week in het zieknhuis gelegen en moet nu rustig aan..

Rolf is the man!
Gregor
p.s. Tenzij je iets anders bedoelt....