ik gebruik de module news in een website, nu wil ik onder het nieuwsbericht een kleine form plaatsen (formbuilder) en in het formulier in een verborgen veld de titel van het betreffende nieuwsbericht meezenden
ik weet dat ik via een verborgen veld voorbeeld gebruikerproperties kan meesturen, maar hoe doe ik dit als ik een nieuwstitel wil meesturen ?
Mvg,
Peter
UPDATE OPLOSSING
variabele definiëren in uw news template
{assign var='nieuwstitel' value=$entry->title}
deze variabele toekennen in het verborgen veld van uw form
{$nieuwstitel}
vinkje voor het uitvoeren van smarty-code niet vergeten in de eigenschappen van het verborgen veld
[opgelost] titel van een nieuwsbericht in een form gebruiken
Moderator: velden
[opgelost] titel van een nieuwsbericht in een form gebruiken
Last edited by pedes on Wed Sep 01, 2010 8:43 pm, edited 1 time in total.
Re: [opgelost] titel van een nieuwsbericht in een form gebruiken
Hallo Pedes,
Ik vind dit toch wel super! Mag even gezegd worden!!
Je hebt een probleem, en lost het zelf op...
Naast dat je keurig [opgelost] in de titel van de (eerste) post zet, neem je ook nog even de moeite om het antwoord erbij te zetten. Dit kan voor anderen die mogelijk hetzelfde probleem hebben, of krijgen een hulp zijn!!
Dit is wel de manier zoals een forum als deze werkt... twee kanten op!
Dank je wel, Rolf
Naast dat je keurig [opgelost] in de titel van de (eerste) post zet, neem je ook nog even de moeite om het antwoord erbij te zetten. Dit kan voor anderen die mogelijk hetzelfde probleem hebben, of krijgen een hulp zijn!!

Dank je wel, Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Re: [opgelost] titel van een nieuwsbericht in een form gebruiken
dank je RolfRolf wrote: Hallo Pedes,
Dank je wel, Rolf![]()
Ben al blij dat ik het gevonden heb ... en ik denk dat het niet meer is dan mijn plicht om dit te delen met iedereen ... hopelijk steekt er iemand iets van op ... zoals ik al heel veel heb geleerd van alle andere mensen die een post hebben geplaatst
grtz
Peter
Re: [heropend] titel van een nieuwsbericht in een form gebruiken
Pedes, bedankt inderdaad, heb wat gehad aan je post!
Heb wel gelijk een vraagje erbij.. dat wat je zegt werkt perfect, maar werkt dit ook als je meerdere nieuwsberichten op 1 pagina hebt? (gericht aan iedereen die hier verstand van heeft ;))
ik heb namelijk een klant, die wil diensten weergeven op een pagina, en per product, moet er een klein contact formuliertje komen met "neem contact op" , daarbij moet in het onderwerp het desbetreffende product staan.
Heb wel gelijk een vraagje erbij.. dat wat je zegt werkt perfect, maar werkt dit ook als je meerdere nieuwsberichten op 1 pagina hebt? (gericht aan iedereen die hier verstand van heeft ;))
ik heb namelijk een klant, die wil diensten weergeven op een pagina, en per product, moet er een klein contact formuliertje komen met "neem contact op" , daarbij moet in het onderwerp het desbetreffende product staan.