Contact formulier

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Peter Buyk

Contact formulier

Post by Peter Buyk »

Zit er in CMSMS geen contact formulier, heb deze toepassing echt nodig op mijn site.
deactivated010521

Re: Contact formulier

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:14 pm, edited 1 time in total.
Peter Buyk

Post by Peter Buyk »

Hoi Arnoud,

Dit betekent dus dat je het contact formulier zelf aan moet maken klopt dat, ik vind het een beetje vreemd dat er in een content management system als CMSMS geen standaard contact formulier zit.
pedes
Power Poster
Power Poster

Post by pedes »

Peter Buyk wrote: Hoi Arnoud,

Dit betekent dus dat je het contact formulier zelf aan moet maken klopt dat, ik vind het een beetje vreemd dat er in een content management system als CMSMS geen standaard contact formulier zit.
er zit wel standaard een voorbeeld contactform in formbuilder , deze pas je dan aan qua tekst en de email instellingen, je roept het formulier aan in een pagina en je bent vertrokken

mvg,
Peter
Gamonon

Post by Gamonon »

Peter Buyk wrote: Hoi Arnoud,

In welk CMS systeem wordt dan op welke wijze een 'standaard' formulier waar in geplaatst?
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”