Contact formulier
Moderator: velden
Contact formulier
Zit er in CMSMS geen contact formulier, heb deze toepassing echt nodig op mijn site.
Re: Contact formulier
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:14 pm, edited 1 time in total.
Hoi Arnoud,
Dit betekent dus dat je het contact formulier zelf aan moet maken klopt dat, ik vind het een beetje vreemd dat er in een content management system als CMSMS geen standaard contact formulier zit.
Dit betekent dus dat je het contact formulier zelf aan moet maken klopt dat, ik vind het een beetje vreemd dat er in een content management system als CMSMS geen standaard contact formulier zit.
er zit wel standaard een voorbeeld contactform in formbuilder , deze pas je dan aan qua tekst en de email instellingen, je roept het formulier aan in een pagina en je bent vertrokkenPeter Buyk wrote: Hoi Arnoud,
mvg,
Peter
In welk CMS systeem wordt dan op welke wijze een 'standaard' formulier waar in geplaatst?Peter Buyk wrote: Hoi Arnoud,