Is het mogelijk om submenu's aan te maken, ik wil het volgende bereiken
Steden
------- Woensdrecht
------- Geschiedenis (wanneer men op deze link klikt moet er een pagina openen met links naar artikelen over de geschiedenis van Woensdrecht.
Is dit mogelijk met CMSMS
Tevens heb ik op mijn website een Inleiding geplaatst, met het standaard thema maar nu blijf ik rechtsbovenin een plaatje zien wat ik weg wil hebben.
Mijn site is stamboom-buyk.nl
(Opgelost) Submenu's
Moderator: velden
(Opgelost) Submenu's
Last edited by Peter Buyk on Sat Aug 28, 2010 5:52 pm, edited 1 time in total.
Re: Submenu's
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:14 pm, edited 1 time in total.
Ik bedoel het plaatje waar 1.8.2 instaat, dit staat rechtsboven in Intro tekst.
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:14 pm, edited 1 time in total.
Hoi Peter,
Als een vraag is beantwoord zou je dan [opgelost] in de titel van de eerste post willen?
Anderen zien dan in het overzicht dat de vraag is afgehandeld...
Bedankt, Rolf
ps. Ik heb het gevoel dat je héél veel informatie op jouw website gaat zetten
Mag ik je adviseren de module MySQLdump te installeren? Je kunt dan een back-up maken van de database (als de provider dit toestaat tenminste).
En maak regelmatig een kopie van alle bestanden op de webserver naar jouw eigen computer.
Hiermee voorkom je de kans dat je alle informatie kwijt raakt, door een technische storing, gehackte server, of wat dan ook...
Als een vraag is beantwoord zou je dan [opgelost] in de titel van de eerste post willen?
Anderen zien dan in het overzicht dat de vraag is afgehandeld...
Bedankt, Rolf

ps. Ik heb het gevoel dat je héél veel informatie op jouw website gaat zetten

Mag ik je adviseren de module MySQLdump te installeren? Je kunt dan een back-up maken van de database (als de provider dit toestaat tenminste).
En maak regelmatig een kopie van alle bestanden op de webserver naar jouw eigen computer.
Hiermee voorkom je de kans dat je alle informatie kwijt raakt, door een technische storing, gehackte server, of wat dan ook...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Arnoud, bedankt voor de antwoorden
Rolf, ik zal naar je suggestie kijken (en ja je hebt gelijk er gaat heel veel info op komen)
Rolf, ik zal naar je suggestie kijken (en ja je hebt gelijk er gaat heel veel info op komen)

Re: (Opgelost) Submenu's
... uhm... is dat niet Joomla?Peter Buyk wrote: Mijn site is stamboom-buyk.nl