Hallo daar,
Ik heb een probleem met de het arrangeren van formulieren binnen CMS Made Simple 1.8.1.
Ik heb deze versie geïnstalleerd in een nieuwe omgeving echter wanneer ik formulier wil aanpassen dan lukt het niet. Ik kan wel formulier velden toevoegen, maar ik kan niet de volgorde bepalen.
ook is het mij niet gelukt om het type formuliersjabloon aan te passen. Het staat nu standaard op titel links en ik wil titel boven.
Ik ben echt complete lost hier want bij andere installaties werkt dit gewoon wel.
HELLUP.. heeft iemand de gouden tip?
Formbuilder edit probleem
Moderator: velden
Re: Formbuilder edit probleem
open de /admin eens in een andere browser en probeer het opnieuw? Werkt soms ook als iets niet wil in de teksteditor.
Ik heb nu drie verschillende browser geprobeerd, helaas zonder het beoogde resultaat.
Misschien heeft iemand anders een idee?
Alvast bedankt.
Misschien heeft iemand anders een idee?
Alvast bedankt.
Gebruik je hiervoor de pijltjes naar boven en naar beneden?Sign wrote: Ik heb deze versie geïnstalleerd in een nieuwe omgeving echter wanneer ik formulier wil aanpassen dan lukt het niet. Ik kan wel formulier velden toevoegen, maar ik kan niet de volgorde bepalen.
Heb je al geprobeerd de module opnieuw te installeren? Wellicht is daar iets fout gegaan...
Heb je na het kiezen van een ander sjabloon, deze ook daadwerkelijk opgeslagen?Sign wrote: ook is het mij niet gelukt om het type formuliersjabloon aan te passen. Het staat nu standaard op titel links en ik wil titel boven.
grt. Rolf :)
Hmm... :-\
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... 552.0.html
Last edited by Rolf on Mon Aug 16, 2010 3:08 pm, edited 1 time in total.
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -