Hoi hoi allemaal,
Daar ben ik weer.
Op hcjbradiogids.nl heb ik iets grappigs, wat ik zelf weer niet kan verhelpen, maar het is vast heel eenvoudig :P
Wanneer je links op een nieuws-item klikt, komt deze in een heel andere stylesheet tevoorschijn dan de rest van de site.
Maar ik kan nergens vinden, waar ik dat kan aanpassen, zodat dat - net zoals wanneer je in het bovenmenu op Nieuws klikt - precies zo als de andere pagina's in de standaard opmaak komt.
Wie heeft de oplossing?
(Rolf natuurlijk 8) )
[ OPGELOST ] - bedankt Jos - Nieuws in andere (lees: verkeerde) Stylesheet
Moderator: velden
[ OPGELOST ] - bedankt Jos - Nieuws in andere (lees: verkeerde) Stylesheet
Last edited by Edida on Tue Aug 03, 2010 2:51 pm, edited 1 time in total.
Edida
Re: Nieuws in andere (lees: verkeerde) Stylesheet
Je nieuwsbericht wordt weergegeven in de pagina met titel News. Volgens mij is er voor die pagina een ander sjabloon ingesteld.
Kijk maar eens bij Inhoud » Pagina's in de kolom "sjabloon". (Misschien is het een subpagina die ingeklapt staat?)
edit:
Ik zie dat je ook een pagina getiteld "Nieuws" hebt, die wel dezelfde layout heeft.
Je kunt jouw hele probleem oplossen door de {news} tag in je paginasjabloon op te zoeken en daar de parameter detailpage='nieuws' aan toe te voegen.
Kijk maar eens bij Inhoud » Pagina's in de kolom "sjabloon". (Misschien is het een subpagina die ingeklapt staat?)
edit:
Ik zie dat je ook een pagina getiteld "Nieuws" hebt, die wel dezelfde layout heeft.
Je kunt jouw hele probleem oplossen door de {news} tag in je paginasjabloon op te zoeken en daar de parameter detailpage='nieuws' aan toe te voegen.
Last edited by Jos on Tue Aug 03, 2010 2:30 pm, edited 1 time in total.
Re: Nieuws in andere (lees: verkeerde) Stylesheet
Hallo Jos,
That did the trick!
Dank je wel!!! "Applaud" verdiend!
Nb. Er stond 'news' i.p.v. 'nieuws'.
Leg me nou eens precies uit, wat ik hiermee gedaan heb?
M.a.w. de optie detailpage='nieuws', wat zegt dat nou precies?
In ieder geval nogmaals: BEDANKT!
That did the trick!

Dank je wel!!! "Applaud" verdiend!

Nb. Er stond 'news' i.p.v. 'nieuws'.
Leg me nou eens precies uit, wat ik hiermee gedaan heb?
M.a.w. de optie detailpage='nieuws', wat zegt dat nou precies?
In ieder geval nogmaals: BEDANKT!
Edida
Re: [ OPGELOST ] - bedankt Jos - Nieuws in andere (lees: verkeerde) Stylesheet
Bedankt voor het bedanken 
Je hebt gewoon twee verschillende pagina's die iets met nieuws doen.
Eentje getiteld "News" en de ander met de titel "Nieuws".
Normaal krijg je met een kale {news} tag een lijstje van de laatste nieuwsberichten in de "summary" weergave. Als je op lees meer klikt, wordt de detailinformatie van dat bericht in de huidige pagina getoond. Met de detailpage parameter kun je instellen dat de details in een andere pagina getoond moet worden. Dat is handig als je dat graag in een andere layout wilt tonen

Je hebt gewoon twee verschillende pagina's die iets met nieuws doen.
Eentje getiteld "News" en de ander met de titel "Nieuws".
Normaal krijg je met een kale {news} tag een lijstje van de laatste nieuwsberichten in de "summary" weergave. Als je op lees meer klikt, wordt de detailinformatie van dat bericht in de huidige pagina getoond. Met de detailpage parameter kun je instellen dat de details in een andere pagina getoond moet worden. Dat is handig als je dat graag in een andere layout wilt tonen

Re: [ OPGELOST ] - bedankt Jos - Nieuws in andere (lees: verkeerde) Stylesheet
Oké Jos,
Dan was de eerste 'news' zeker nog de standaard van CMSMS zelf, want die had ik nooit zelf ingesteld.
(Ik snap het nog niet helemaal, maar het is goed zo.)
Over naar het volgende probleem - wordt nieuw Item
Dan was de eerste 'news' zeker nog de standaard van CMSMS zelf, want die had ik nooit zelf ingesteld.
(Ik snap het nog niet helemaal, maar het is goed zo.)

Over naar het volgende probleem - wordt nieuw Item

Edida