Hallo community,
Voor een klant (aanbieder van pakketverzendservice) ga ik een nieuwe website bouwen met CMSMS als CMS.
Deze klant wil dat haar klanten zelf hun verzending in kunnen plannen waarna er een label wordt gegenereerd met alle benodigde informatie, en de verzending wordt aangeboden bij DPD (http://www.dpd.com/nl/)
Ik ben op zoek naar iemand die deze module voor mij kan ontwikkelen. Documentatie van DPD heb ik reeds in mijn bezit.
Frontend styling wordt door mijzelf gedaan, het gaat dus puur om de applicatie.
Mocht je interesse hebben of de documentatie in willen zien stuur dan even een mail naar irma [at] okkerreclame .nl
Er is enige haast bij, mijn klant wil de site in september live hebben.
Bedankt alvast voor een reactie,
Vriendelijke groet,
Irma
[SOLVED] DPD pakket aanmeldmodule voor CMSMS
Moderator: velden
[SOLVED] DPD pakket aanmeldmodule voor CMSMS
Last edited by croise on Wed Apr 27, 2011 7:46 am, edited 1 time in total.
Re: DPD pakket aanmeldmodule voor CMSMS
Irma,
Je geeft aan dat eindklant zelf verzending moet kunnen inplannen. Ik neem aan dat dit los staat hoe de planning van DPD is. Maw er dient niet eerst via DPD aangevraagd te worden of gewenste levering van eindklant wel uitkomt. Of dat planning van DPD getoond wordt waarna eindklant een beslissing neemt wanneer levering plaats gaat vinden.
Daarnaast geef je aan dat er haast bij is. Nu loopt September van de 1e t/m de 30e. Beetje flauw ik geef het toe
, maar welke deadline is er dan?
Duketown
Je geeft aan dat eindklant zelf verzending moet kunnen inplannen. Ik neem aan dat dit los staat hoe de planning van DPD is. Maw er dient niet eerst via DPD aangevraagd te worden of gewenste levering van eindklant wel uitkomt. Of dat planning van DPD getoond wordt waarna eindklant een beslissing neemt wanneer levering plaats gaat vinden.
Daarnaast geef je aan dat er haast bij is. Nu loopt September van de 1e t/m de 30e. Beetje flauw ik geef het toe

Duketown