[opgelost] NMS detail template Topic is solved
Moderator: velden
Re: NMS detail template
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:07 pm, edited 1 time in total.
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:07 pm, edited 1 time in total.
Ik heb dit probleem ook.
Gister heb ik het even snel opgelost door gewoon een nieuwe pagina template te maken voor het archief, waar ruimte genoeg is voor de nieuwsbrieven.
Liever zou ik het openen in een _blank pagina, kan dat? Dat lost het probleem ook op denk ik. Dit zou dan ergens in de code van de archivelist moeten worden aangepast denk ik, maar hoe?
Zie hier mijn archief:
Groeten Evert
Gister heb ik het even snel opgelost door gewoon een nieuwe pagina template te maken voor het archief, waar ruimte genoeg is voor de nieuwsbrieven.
Liever zou ik het openen in een _blank pagina, kan dat? Dat lost het probleem ook op denk ik. Dit zou dan ergens in de code van de archivelist moeten worden aangepast denk ik, maar hoe?
Zie hier mijn archief:
Groeten Evert
----------
Arnoud je hebt gelijk, _blank zou niets veranderen.
Tja dan wordt het dus ingewikkelder. Ik ga eens kijken hoever ik kom.
Bedankt, groeten,
Evert
Tja dan wordt het dus ingewikkelder. Ik ga eens kijken hoever ik kom.
Bedankt, groeten,
Evert
----------
Arnoud ik zit nu op mijn werk maar mijn handen jeuken om het vanavond uit te proberen.
I'll report back!
Reuze bedankt!
Hopelijk heeft Sven er ook wat aan...
Groeten Evert
I'll report back!
Reuze bedankt!
Hopelijk heeft Sven er ook wat aan...
Groeten Evert
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:07 pm, edited 2 times in total.
Bedoel je {$content_id} ?Sven A wrote: Bestaat hiervoor een tag?
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
----------
Re: [opgelost] NMS detail template
----------
Bij mij krijg ik het niet werkend. Alles is mij duidelijk tot aan stap 4.
Sven hoe heb je dat gevonden?- bekijk archive overzicht en zoek huidige page_id waarin detail wordt geopend op (20 in mijn geval)
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:08 pm, edited 1 time in total.
Arnoud!
Het werkt nu, helemaal super, bedankt
.
Weet je toevallig nog hoe ik kan zorgen dat deze nieuwsbrief zich opent in een nieuw venster?
En anders laat ik het zo, zo staat in ieder geval de nieuwsbrief netjes op één pagina.
Bedankt en groeten,
Evert
Ik gok erop dat ik eerder traag ben in mijn begrip.Ik geloof dat ik een beetje te vaag ben geweest in mijn omschrijving.
Het werkt nu, helemaal super, bedankt

Weet je toevallig nog hoe ik kan zorgen dat deze nieuwsbrief zich opent in een nieuw venster?
En anders laat ik het zo, zo staat in ieder geval de nieuwsbrief netjes op één pagina.
Bedankt en groeten,
Evert
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:08 pm, edited 1 time in total.