Routes voor modules aan twee actions koppelen??
Moderator: velden
Re: Routes voor modules aan twee actions koppelen??
heb je het zonder mod_rewrite wel werkend gekregen überhaupt?
Wat ik bedoel is dat als je het zonder mod_rewrite werkend hebt, dan moet het met ook mogelijk zijn. Ik vraag me namelijk af of je twee actions tegelijk kunt uitvoeren.
Als je op een link klikt die door de module gegenereerd is, dan vervangt het resultaat de {content} tag. (Inline zou ook mogelijk moeten zijn maar heb ikzelf nog niet voor elkaar gekregen)
Wat wel kan is een module-aanroep in je eigen moduletemplate zetten.
Of de eerste aanroep een smarty-variabele laten definiëren, waarvoor je de tag op een andere plek in je pagina-template zet. Moet die wel na je module-aanroep staan natuurlijk.
Als je op een link klikt die door de module gegenereerd is, dan vervangt het resultaat de {content} tag. (Inline zou ook mogelijk moeten zijn maar heb ikzelf nog niet voor elkaar gekregen)
Wat wel kan is een module-aanroep in je eigen moduletemplate zetten.
Of de eerste aanroep een smarty-variabele laten definiëren, waarvoor je de tag op een andere plek in je pagina-template zet. Moet die wel na je module-aanroep staan natuurlijk.
Is dat met slim positioneren via css niet aan te passen?bertoost85 wrote: De content van de action die de {content} tag overschrijft word later aangeroepen in de template dan de andere module call, dus assignen aan smarty gaat niet werken denk ik
Of zit de 'latere' aanroep toevallig tussen en ? Want dat wordt ook pas als laatste geparsed door smarty
Yep, float: right; zou kunnen helpen..
Maar is het dan zo dat {Module action="filters"} iets anders moet uitspugen op moment dat er op een link geklikt is?
Maar is het dan zo dat {Module action="filters"} iets anders moet uitspugen op moment dat er op een link geklikt is?
Volgens de API doc is die parameter niet verplicht, maar hoe kun je dan de juiste action aangeven?
http://www.cmsmadesimple.org/apidoc/CMS ... isterRoute
http://www.cmsmadesimple.org/apidoc/CMS ... isterRoute