Ideal Gateway module na instellatie fout
Moderator: velden
Ideal Gateway module na instellatie fout
hallo
na instellatie van Ideal Gateway module geeft hij dit fout
No encryption functionality found... this module will not function properly until mcrypt extensions are enabled (Probleemoplossing)
Geen encryptie functionaliteit gevonden ... Deze module zal niet goed werken tot mcrypt extensies zijn ingeschakeld (Probleemoplossing)
weet iemand waar ik moet zijn ?
gr rido
na instellatie van Ideal Gateway module geeft hij dit fout
No encryption functionality found... this module will not function properly until mcrypt extensions are enabled (Probleemoplossing)
Geen encryptie functionaliteit gevonden ... Deze module zal niet goed werken tot mcrypt extensies zijn ingeschakeld (Probleemoplossing)
weet iemand waar ik moet zijn ?
gr rido
Re: Ideal Gateway module na instellatie fout
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:04 pm, edited 1 time in total.
bedankt voor je reaktie maar waar kan ik die map vinden php.ini?
gr rido
gr rido
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:04 pm, edited 2 times in total.
ik had hem gezogt bij mij hosting hij zrgt dat ik een bestand moet platsen klopt dat ?
http://www.hosting2go.nl/php5info/
http://www.hosting2go.nl/php5info/
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:04 pm, edited 1 time in total.
heb jij miss een juiste php.ini bestand off weet je miss waar ik dat kan vinden?
gr rido
gr rido
hoord deze daar bij php.ini bestand
gr rido
----------
bedankt voor je reaktie ik zal verder op in gaan bij mij hosting maar wat moet ik doen met deze topick?
gr rido
gr rido