[opgelost] Startpagina cms uitbreiden? Topic is solved
Moderator: velden
Re: Startpagina cms uitbreiden?
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:01 pm, edited 1 time in total.
Klopt wat Arnoud zegt, bij mij heet het "Startpagina" onder menu Instellingen -> Gebruikersvoorkeuren.
Dit moet dus per gebruiker ingesteld worden en deze kan het ook zelf weer wijzigen.
Je kunt een module ook notificaties laten genereren, die je bovenaan de adminpagina blijft zien onder het plusje...zoals "Core Waarschuwing: de installatiemap is nog aanwezig op de webserver. Verwijder deze volledig! "
Dit moet dus per gebruiker ingesteld worden en deze kan het ook zelf weer wijzigen.
Je kunt een module ook notificaties laten genereren, die je bovenaan de adminpagina blijft zien onder het plusje...zoals "Core Waarschuwing: de installatiemap is nog aanwezig op de webserver. Verwijder deze volledig! "
De News module en ook de Skeleton module kun je gebruiken als voorbeeld hoe je notificaties kunt plaatsen... News heeft het bijvoorbeeld voor nog goed te keuren nieuwsberichten. Met wat fantasie kun je het dus zo maken dat een gebruiker een notificatie als gelezen kan markeren.
Ik heb het in 1.8.1 getest en bij mij werkt dat wel goed. Als ik het met 1.6.7 probeer geeft de instelling inderdaad geen andere startpagina...
Welke versie heb jij geprobeerd?
Welke versie heb jij geprobeerd?
Ja de cms pagina blijft zoals die is. Met startpagina wordt bedoelt de pagina die de gebruiker het eerste ziet na inloggen.