Hallo allemaal,
Ik ben bezig om met een website waarop mensen verschillende activiteiten kunnen bekijken, en zich daarvoor kunnen inschrijven. Het aantal deelnemers is beperkt. Ik gebruik nu de Products-module om activiteiten toe te voegen. Er is een extra veld aangemaakt waarin men per activiteit het maximaal aantal deelnemers kan invoeren. Nu moet er een teller komen die elke keer als er inschrijving heeft plaatsgevonden, de waarde in dit extra veld verminderd met 1.
Ik heb dit (http://forum.cmsmadesimple.org/index.php?topic=43002.0) al gevonden, maar nu moet ik het alleen nog toepassen op de products-module, i.p.v. de formbuilder-module.
Kan iemand dit voor mij doen, of is er al een oplossing voor?
Als het veel werk is, heb ik er ook wel een kleine vergoeding voor over..
Alvast bedankt!
Module gezocht
Moderator: velden
Re: Module gezocht
Je zou Availability eens kunnen bekijken.
Ronny
Ronny
-
- Forum Members
Ik heb nu even de availability module geprobeerd, maar deze werkt volgens mij precies andersom. Mijn bedoeling is om voor 1 dag een activiteit toe te voegen, waar mensen zich kunnen inschrijven voor het evenement op die dag.
Dan moet er een overzicht komen, een 'summary-template' met alle evenementen. Als bijvoorbeeld 25 mensen zich hebben ingeschreven, mag er niet meer worden ingeschreven. De module lijkt me hier wel geschikt voor, alleen ik weet niet hoe ik het moet gebruiken..
Iemand een idee of voorbeeld?
Alvast bedankt!
Dan moet er een overzicht komen, een 'summary-template' met alle evenementen. Als bijvoorbeeld 25 mensen zich hebben ingeschreven, mag er niet meer worden ingeschreven. De module lijkt me hier wel geschikt voor, alleen ik weet niet hoe ik het moet gebruiken..
Iemand een idee of voorbeeld?
Alvast bedankt!
Wellicht heb je hier wat aan...laurensschuitemaker wrote: Mijn bedoeling is om voor 1 dag een activiteit toe te voegen, waar mensen zich kunnen inschrijven voor het evenement op die dag.
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... 002.0.html
Dat werkt met FormBuilder, FormBrowser en wat extra logica.
Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
-
- Forum Members
Rolf,
Bedankt voor je reply, deze had ik namelijk zelf ook al gelezen.
Maar het is de bedoeling dat er een evenement wordt toegevoegd, en dat er dan tegelijk en automatisch een nieuw inschrijvingsformulier en -bestand wordt aangemaakt. Voor elk evenement is het aantal inschrijvingen weer anders, en het moet ook een beetje flexibel zijn, dus wanneer iemand annuleert, moet je deze inschrijving kunnen verwijderen, zodat er weer een extra plaats vrijkomt.
Bedankt voor je reply, deze had ik namelijk zelf ook al gelezen.
Maar het is de bedoeling dat er een evenement wordt toegevoegd, en dat er dan tegelijk en automatisch een nieuw inschrijvingsformulier en -bestand wordt aangemaakt. Voor elk evenement is het aantal inschrijvingen weer anders, en het moet ook een beetje flexibel zijn, dus wanneer iemand annuleert, moet je deze inschrijving kunnen verwijderen, zodat er weer een extra plaats vrijkomt.
ALs ik me niet vergis, kun je in Availability aangeven dat je een bepaalde Event hebt, en daarbij aangeven hoeveel er kunnen zijn.
Ronny
Ronny