Pagina nummering probleem

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Merlijn
Forum Members
Forum Members

Pagina nummering probleem

Post by Merlijn »

Ik zit met het volgende:

In mijn hoofdmenu heb ik een aantal items, ieder item heeft een submenu.

Alle pagin's krijgen nummers van cmsms in het pagina overzicht in de admin panel, afhankelijk van de volgorde.
Nu doet zich het volgende voor: 2 aparte pagina's die in het hoofdmenu staan hebben hetzelfde nummer gekregen, waardoor als er 1 van beide geselecteerd is ze beide actief staan en beide hetzelfde submenu krijgen. Hier klopt dus niets meer van.

Waarom geeft CMS made simple deze pagina's dezelfde nummers en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Pagina nummering probleem

Post by Rolf »

Probeer eens de `pagina herschikken´ optie te openen in de paginalijst en dan weer op te slaan.
Dat wil wel eens helpen

Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
Merlijn
Forum Members
Forum Members

Post by Merlijn »

Het gebeurde toen ik een hoofdpagina had omgezet naar een subpagina, toen kregen 2 hoofdpagina's dezelfde nummers.
Toen heb ik een nieuwe hoofdpagina aangemaakt en net zo lang geherschikt tot die één van de 2 dubbele nummers had en vervolgens verwijderd. Toen was het opgelost. Maar vrees wel dat het een bug is binnen het CMS.

Dank voor je reactie.
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Post by RonnyK »

Merlijn,

welke versie van CMSMS draai je? Dit was een probleem in eerdere versies, maar zou in 1.7.1 niet moeten voorkomen.
Als je op 1.7.1 draait, maar ge-upgrade bent van een oude versie, zou het probleem toen al kunnen hebben ontstaan.

De workaround die Rolf aangeeft, geeft opnieuw de nummering uit. Dus door "Re-order pages" te drukken, en dan op submit, dan zou het al opgelost moeten zijn.

Ronny
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”