CTL Modulemaker hulp nodig..

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
brentnl
Power Poster
Power Poster

CTL Modulemaker hulp nodig..

Post by brentnl »

Hallo,

ik wil met behulp van CTL modulemaker een bepaalde module maken. Ik ben redelijk bekend met CTL en heb al meerdere simpele modules gemaakt, maar wat ik nu wil krijg ik niet voor elkaar.

Het betreft een module met 4 levels. Het gaat over mogelijkheden tot het kopen van tickets voor verschillende soorten dance-feesten.

level 1 = de soorten feesten (concepten)
level 2 = de verschillende locaties, elke locatie kent 1 concept
level 3 = types verkoopmogelijkheden: fysieke winkels, bij bepaalde personen en op internet (3 opties dus)
level 4 = de desbetreffende persoon/winkel/internetlink.

Nu is het de bedoeling dat bijvoorbeeld een persoon die tickets verkoopt (level 4), aan verschillende locaties toegekend kan worden. Dus iemand die voor concept A in locatie A kaarten verkoopt, kan ook voor concept B in locatie C kaarten verkopen.

Ik heb nu een module gemaakt, maar daar kan ik level 4 alleen aan meerdere items in level 3 koppelen, en niet aan level 2 (level 2 zit sowieso verbonden aan een bepaald item in level 1)

hoop dat ik zo volledig ben geweest met m'n uitleg en dat iemand mij kan helpen. ;D
Last edited by brentnl on Tue Apr 27, 2010 2:51 pm, edited 1 time in total.
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: CTL Modulemaker hulp nodig..

Post by Jos »

voor zover ik begrepen heb is dat soort meer-op-meer relaties niet voldoende uitgewerkt in CTLModulemaker. De optie zit er wel, maar het schijnt meer functionaliteit kapot te maken, dan dat het je helpt. Ik ben overigens niet op de hoogte met de allerlaatste ontwikkelingen hieromtrent.
brentnl
Power Poster
Power Poster

Re: CTL Modulemaker hulp nodig..

Post by brentnl »

Jos wrote: voor zover ik begrepen heb is dat soort meer-op-meer relaties niet voldoende uitgewerkt in CTLModulemaker. De optie zit er wel, maar het schijnt meer functionaliteit kapot te maken, dan dat het je helpt. Ik ben overigens niet op de hoogte met de allerlaatste ontwikkelingen hieromtrent.
mhh.. een andere manier waarop ik dat zou kunnen realiseren?
Het kan ook wel op de huidige manier, alleen moet ik dan elke entry die meerdere parents heeft, per parent apart invoeren..
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”