Ik ben bezig met het verhuizen van een website naar een nieuwe hosting provider. Het verhuizen is goed gelukt maar alleen omdat ik wat kleine probleemjes had met de oude CMSMS versie heb ik upgrade uitgevoerd naar de laatste versie.
Alleen nu krijg in de volgende melding als ik de upgrade probeer uit te voeren:
Directory not writable! E:\HostingSpaces\..\naam.domein.nl\wwwroot\tmp\templates_c
Please correct by executing: chmod 777 or set writing permission for php process, exiting!
De cache mappen hebben allemaal 777 rechten, evenals de andere mappen die in de handleiding beschreven staan.
Heeft iemand misschien een idee waar ik dit zou moeten zoeken?
Voorbaat dank,
Peter
[Opgelost] Upgrade probleem, templates_c "not writable"
Moderator: velden
[Opgelost] Upgrade probleem, templates_c "not writable"
Last edited by realrock on Fri Dec 18, 2009 6:49 pm, edited 1 time in total.
Re: Upgrade probleem, templates_c "not writable"
Staan de paden in de config.php wel goed?
Daar heb ik verschillende dingen mee geprobeerd alleen het lijkt niet te werken..
Om te kijken wat er gebeurd met die locaties heb ik een nieuwe installatie gemaakt op het zelfde domein, alleen meteen als ik de bestanden upload krijg ik die melding.
Is het niet raar dat het bestand gezocht wordt op dat lokale adres?, is dit iets wat ik misschien bij de hoster neer moet leggen?
Om te kijken wat er gebeurd met die locaties heb ik een nieuwe installatie gemaakt op het zelfde domein, alleen meteen als ik de bestanden upload krijg ik die melding.
Is het niet raar dat het bestand gezocht wordt op dat lokale adres?, is dit iets wat ik misschien bij de hoster neer moet leggen?
Of je hebt een bestandseigenaarprobleem...
In dat geval zou ik maar weer verhuizen naar een andere provider
Kun je nog in de admin?
Als je bij bestandsbeheer kijkt, zie je bij de mappen en bestanden ook slotjes staan?
En een raar beeld bij modulebeheer: Permissie wijzigen...
Wat zegt Systeem Informatie?
Grt. Rolf
In dat geval zou ik maar weer verhuizen naar een andere provider

Kun je nog in de admin?
Als je bij bestandsbeheer kijkt, zie je bij de mappen en bestanden ook slotjes staan?
En een raar beeld bij modulebeheer: Permissie wijzigen...
Wat zegt Systeem Informatie?
Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Het is opgelost, ik heb contact opgenomen met de hoster.
Het is gewoon een beetje een vaag rechtensysteem. Via het controlpanal van de hoster kan ik met slotjes instellen wat ik wel en niet wil beheren via de FTP server...
Dank voor jullie ideeen!
Het is gewoon een beetje een vaag rechtensysteem. Via het controlpanal van de hoster kan ik met slotjes instellen wat ik wel en niet wil beheren via de FTP server...

Dank voor jullie ideeen!