Ronnylang="nl_NL"
[opgelost]Company Director in NL part 2
Moderator: velden
Re: Company Director in NL part 2
Hoe roep je de nl aan, toch wel via,
AH.... ik begrijp het al....
De logica werkt via het vertaal-bestand, maar pakt nu alle op.... Ik zal straks even kijken hoe je deze enkel op het specifieke type af kunt laten gaan...
Ronny
De logica werkt via het vertaal-bestand, maar pakt nu alle op.... Ik zal straks even kijken hoe je deze enkel op het specifieke type af kunt laten gaan...
Ronny
Mark,
ik heb het even uitgezocht, en het had iets meer voeten in de aarde als ik dacht.... Het bleek namelijk dat het veld "type" waarop afhankelijk afgevraagd zou worden, NIET in de code werd meegegeven.
Calguy1000 heeft dat zojuist aangepast en versie 1.4.1 vrijgegeven.
Onderstaande logica werkt daarin, waardoor je veld-type afhankelijk de labels kunt vertalen.

Ronny
ik heb het even uitgezocht, en het had iets meer voeten in de aarde als ik dacht.... Het bleek namelijk dat het veld "type" waarop afhankelijk afgevraagd zou worden, NIET in de code werd meegegeven.
Calguy1000 heeft dat zojuist aangepast en versie 1.4.1 vrijgegeven.
Onderstaande logica werkt daarin, waardoor je veld-type afhankelijk de labels kunt vertalen.
Dus wel even CD naar 1.4.1 upgraden{if $customfieldscount gt 0}
{foreach from=$customfields item=customfield}
{if $customfield->type == 'checkbox'}
{$customfield->name}: {$mod->Lang($customfield->value)}
{else}
{$customfield->name}: {$customfield->value}
{/if}
{/foreach}
{/if}

Ronny
Mark,
zou je me anders even een login voor de backend kunnen geven, dan kan ik even kijken...
Via PM
Ronny
zou je me anders even een login voor de backend kunnen geven, dan kan ik even kijken...
Via PM

Ronny
Ah....
wil je even 1 ding controleren.... Kijk even in het vertaal-bestand of true/false er nog instaan. Ik vermoed dat de upgrade deze heeft overschreven...
Ronny
wil je even 1 ding controleren.... Kijk even in het vertaal-bestand of true/false er nog instaan. Ik vermoed dat de upgrade deze heeft overschreven...
Ronny
Wilde gok: misschien moeten die beide taalvariabelen (true en false) ook in het en_US taalbestand staan, dat ie het anders niet pakt ofzo ??
Was inderdaad een wel heel erg wilde gok 
Ik bedenk iets anders. Het variabele type klopt miisschien niet.
Je vraag in je template via $mod->Lang($customfield->value) om Lang(TRUE) en Lang(FALSE). Dat is wat anders dan Lang('true') en Lang('false')
Dus probeer in je langfile eens zonder de aanhalingstekens:

Ik bedenk iets anders. Het variabele type klopt miisschien niet.
Je vraag in je template via $mod->Lang($customfield->value) om Lang(TRUE) en Lang(FALSE). Dat is wat anders dan Lang('true') en Lang('false')
Dus probeer in je langfile eens zonder de aanhalingstekens:
Code: Select all
$lang[true] = 'Ja';
$lang[false] = 'Nee';